Høres godt ut.God kveld jenter! Ser dere har skravlet i hele dagHer sitter vi stappmette og er klare for film
![]()
Hva har dere spist, og hvilken film skal dere se?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres godt ut.God kveld jenter! Ser dere har skravlet i hele dagHer sitter vi stappmette og er klare for film
![]()
Takk takkHaha...veldig sexy!![]()
Tenker samme her ogsåSenest 2230![]()
Tror nok dette er en av de beste dageneKan ikke skjønne annet enn at dagens skravling er bedre enn gårsdagen!
Men hvordan dagens er i forhold til fredagens da...? Kanskje litt lavere?
Har ikke savnet den til nå men vi ønsker 2 tette så den trenger ikke vente så altfor lenge til før den dukker opp så vi evt kan begynne å prøve igjen.
Krysse fingrene for at dere ikke får flere mens han går på medisiner![]()
Det har jeg ikkeHar du blitt utfordret?
Jeg er medGår vi for en ny snopefri uke? Hvem er med?
Dere må få kontroll på antall innlegg dere har totalt, jenter...Jeg og![]()
Jeg har i alle fall lagt meg innen den tid![]()
Takk for detDu er flink![]()
Får ikke lov til å gå på do av Kengu jeg!Hakke fått tatt meg en dopause engang for det går fort i svingene her![]()
Jeg skal ikke drøye veldig lengeSamme herkjenner øyene detter litt sammen allerede
![]()
Er jo det eneste som er 100% sikkert :-DKrysser fingrene for at den kommer tilbake snart davi ønsker oss flere barn, men vil vente et parr år.
Ja, stoler nesten ikke på kondom engang, så vurderer sølibat for å være sikker på å ikke bli gravid nå. Haha![]()
Høres deilig utSitter og slapper veldig av nå
Ungene sover godt, og mannen kjører søsteren sin hjem.
Jeg nyter freden veldig
Tja.. Egentlig ser vi på Narcos, men må ha en liten pause. Jeg ga mannen frie tøyler til å velgeHvilken film?

Hei, heiGod kveld jenter! Ser dere har skravlet i hele dagHer sitter vi stappmette og er klare for film
![]()
Du får lure deg unnaFår ikke lov til å gå på do av Kengu jeg!![]()
Hvorfor det?Blir nesten flaut viss ikke![]()