Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klokken 19:15:26
Hun er litt forkjøletUff da. Er hun syk?
Du får gjøre det i morgen da![]()
Da får jeg vente til i morgen for å se om jeg kommer meg oppover eller faller videre nedoverKlokken 19:15:26
Hver fjerde timeHvor ofte kommer det oppdateringer på topp 100 lista?
Blir nok ikke noe problem i den farta herHåper det![]()
Ja håper drtSatser på at du får ny vare eller pengene tilbake![]()
Nei det var det daEr det, hva annet kan det være dersom det er jeg som skrive![]()
Lenge siden du kjøpte dem da?Ja håper drt![]()
Hadde sånne perioder vi ogsåHun er litt forkjøletmen er generelt sett ikke lett å legge
Blir nok ikke noe problem i den farta her![]()
To uker sidenLenge siden du kjøpte dem da?
Må nok det. Prøver litt hver kveld men han ligger og leker med den og spytter den ut eller holder munnen godt igjen. Kommer puppen fram er gaper han for alle pengaKanskje prøve litt sakte tilvenning på kveldsmokken da![]()
Du har vel allerede nok innlegg til å holde deg på topp 100 lista daSpørs om jeg klarer å opprettholde det da
Veldig fin matbloggDa kjører mannen søsteren sin hjem og jeg har endelig tid for meg selv.
Jeg prøver for første gang i mitt liv å lage en blogg.
Har heller aldri lest så veldig mange heller, så fult mulig jeg gjør det helt feil..
Dersom dere er nysgjerrige se her
http://musemorsinlilleverden.blogg.no/
Må nok det. Prøver litt hver kveld men han ligger og leker med den og spytter den ut eller holder munnen godt igjen. Kommer puppen fram er gaper han for alle penga![]()
Ja, da spørs det vel hva de sier. Uansett verdt å prøveTo uker siden