Det er knallbra1400 innlegg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er knallbra1400 innlegg
Æsj...håper dere slipper unnaÅ nei, gubben har blitt forkjølt. Satser på at det ikke smitter over på mini (eller meg for den saks skyld)![]()
Haha...veldig kledeligJeg har pyntet meg![]()
Tusen takkJippi for listeplassering![]()
Krysser fingrer og tær for detÆsj...håper dere slipper unna![]()
Huff daGir snart opp å legge snuppa. Hun sovnet for en halvtime siden og har våknet tre ganger![]()
Hehe...nei, det kan være en utfordringKanskje jeg også må prøve å ta negleklippe når mini sover. Å gjøre det når han er våken er ihvertfall ikke lett![]()
Hehe...ja for det er jo kjempe vondtEllers sier hun bare au og drar til seg foten![]()
Får prøve på det daKommer deg vel fort opp igjen![]()
Ja, begynner å bli vant til detDet sier hun hver mnd
Nei er ikke detDu er vel der kjapt tenker jeg![]()
Ja, skal alltid få satt av litt tidMen skal vel klare å få skravla litt innimellom. Hjemme i perm me lille L, så noe tid blir det vel. Pratesjuk og så![]()
Det er nok lurt jaJeg og. Pratesjuk om dagene så får prøve å få utløp for det her
He he ja jeg ogsåJa, begynner å bli vant til det![]()
Hehe ja ihvertfall på tærene. Neglene på storetåen burde vært klippet meeen spørs om jeg får til det :-/Hehe...nei, det kan være en utfordring![]()
Satser på detHåper hun er ferdig med det for denne gang![]()
Krysser fingre for at det varerJuhu! Der sovnet hun igjendå må jeg løpe litt for å rydde
![]()
Tror du hun sovner fort om hun får se film?Satt på frost i sengen med lille Nspent på når hun sovner
da skal jeg få ryddet litt og dusje forhåpentligvis
![]()
Jepp, der har du meg!Du er så negativ