Ja, det blir stadig flere.Mange som har utfordret siste mnd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det blir stadig flere.Mange som har utfordret siste mnd
Det er det jaGøy at det er så mye folk som vil se da![]()
Blir det. Gøy drt ogsåJa, det blir stadig flere.
Mål til Norge![]()
Du tar vel meg igjen snartHa ha ha!! Nei det tviler jeg på...
Skravleguri! Tror jeg er på tyvende-og-noe plass![]()
Hurra for deg![]()
Aldri si aldri
Hahaha pleier hunden til foreldrene mine også å gjøreDa er hunden nyvasketbestandig like gøy når han kommer springene i full fart fra badet og går amok på gulvteppet
nå ligger han sammenpakket inni pleddet
![]()
Tja. Kanskje... Hvis jeg gidder.Du tar vel meg igjen snart![]()
Du slal vel ha 2500?Hi hi. Slår til av og til!
Yay
Jeg tror ikke jeg gidder![]()
DeiligLille L er lagt, mannen vasker badet og jeg slapper av i sofaen. Idyll, sa noen?![]()
Har vært litt lei av dem en stund selv, men synes de har kommet segDet er det ja![]()
Skal mye til å ta deg igjenHar kommet meg en plass opp
Ekstra gøy når det går bra ogsåJihuuvanligvis ikke fotballtitter på tv, men idag hadde jeg ikke noe annet å se på
![]()
Kjekt med fotballJihuuvanligvis ikke fotballtitter på tv, men idag hadde jeg ikke noe annet å se på
![]()
Ja å godt er detHar vært litt lei av dem en stund selv, men synes de har kommet seg![]()
Ååh...skjønnerHun fyker forbi
Min totalt planløse søndag har sånn kort oppsummert inneholdt mange maskiner klesvask, en god del strikking, og skravling om strikking og strikkeplaner, som endte med et bitte lite forsøk på å sparke liv i den gamle bloggen min, men vi får se om det blir noe av.
Men på en sånn strikkedag var det fint med en roligere tråd
Ligger ikke så langt foranSkal mye til å ta deg igjen![]()
Kjekt med fotball![]()