Ååh...så deilig daGikk fint. Selv om brannalarmen gikk er par ganger. Lagde sjokoladekjeks!! Kjempegode. de forsvant med en gang![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh...så deilig daGikk fint. Selv om brannalarmen gikk er par ganger. Lagde sjokoladekjeks!! Kjempegode. de forsvant med en gang![]()
Han elsker å bade/dusje,men ikke så gøy etterpåHe he høres herlig ut
Kos deg med familienKommer på senere nå skal jeg kose med lille N og mann![]()
He he nei det er vel ikke detHan elsker å bade/dusje,men ikke så gøy etterpå![]()
Herlig med slike dagerHehe, er ganske daffete her og
Har vaska klær..det var detog kosa på baby!
JaFinere det vet jeg![]()
Er et ord for altSe der ja, et ord for det. At jeg ikke har tenkt på det før![]()
He he ser den jaJo, dere er bra nok, der er bare for aktive når jeg samtidig strikker....
Skjønner godt at du kutta 2016, jeg kutta 2015 i sin tid, men 2016 ble jeg med på da jeg ble gravid. Det har jo dog vært lite liv der, men nå er vi vel 4 skravlehøner i alle fall, og får vel med oss noen flere, så dersom flere er der samtidig blir det fort for mye tempo der og så til å følge med mens en strikker....
Mine hatet å dusje.Han elsker å bade/dusje,men ikke så gøy etterpå![]()
Så deilig daI dag har jeg fått lys og varmekabler på vaskerommet![]()
Det er da stille og rolig herSom det skravles i kveld da
Henger ikke med jeg![]()
Blir vell en dag det ogsåJaslipper hun å få håret i øynene
hun spiser absolutt alt hun får tak i, så tør ikke bruke klemme eller strikk
Herlig skog
VeldigÅåh...så deilig da![]()
Hiv deg innSom det skravles i kveld da
Henger ikke med jeg![]()
Ikke langt bak daHar ramla ned to plasser
Han står å hopper opp og ned og viser han vil være med når jeg skal dusje ogsåMine hatet å dusje.