Skravletråd september

Jeg har ikke glemt dere, men det går litt fort her inne når jeg strikker samtidig, så da er det enklere å følge med i en tråd med mindre fart, og kombiner det med at Lykkeliten skravler i felles 2016, så havna jeg der.

Tenk, det er en stund siden Lykkeliten startet felles 2014 for at vi to skulle ha en plass å skravle sammen, og så har vi skravlet oss gjennom hele den og deler av felles 2015, jeg holdt ut der lenger enn henne. før vi nå er sammen igjen i 2016 og da.... ja da ble jeg der i dag.

Strikketeppet mitt vokser sakte men sikkert, og lista over alt jeg har lyst å strikke etterpå, vokser enda fortere...
Er ikke bra nok vi lenger da;)
Kutta hele 2016 tråden jeg

Da er hunden nyvasket ;) bestandig like gøy når han kommer springene i full fart fra badet og går amok på gulvteppet :p nå ligger han sammenpakket inni pleddet ;)

Er ikke bra nok vi lenger da;)
Kutta hele 2016 tråden jeg

Jo, dere er bra nok, der er bare for aktive når jeg samtidig strikker....

Skjønner godt at du kutta 2016, jeg kutta 2015 i sin tid, men 2016 ble jeg med på da jeg ble gravid. Det har jo dog vært lite liv der, men nå er vi vel 4 skravlehøner i alle fall, og får vel med oss noen flere, så dersom flere er der samtidig blir det fort for mye tempo der og så til å følge med mens en strikker....

Back
Topp