Er litt for stor nå synes kengubarnetDere har kutta ut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er litt for stor nå synes kengubarnetDere har kutta ut?
Er ikke bra nok vi lenger daJeg har ikke glemt dere, men det går litt fort her inne når jeg strikker samtidig, så da er det enklere å følge med i en tråd med mindre fart, og kombiner det med at Lykkeliten skravler i felles 2016, så havna jeg der.
Tenk, det er en stund siden Lykkeliten startet felles 2014 for at vi to skulle ha en plass å skravle sammen, og så har vi skravlet oss gjennom hele den og deler av felles 2015, jeg holdt ut der lenger enn henne. før vi nå er sammen igjen i 2016 og da.... ja da ble jeg der i dag.
Strikketeppet mitt vokser sakte men sikkert, og lista over alt jeg har lyst å strikke etterpå, vokser enda fortere...
Det ble ikke bollesveis?Nå er hun nyklipt og fin![]()
HahaFikk det med merkelig drøm i bhg med romvesner og at jeg var stokk dum![]()
Kos deg med denPå vei hjem fra cup, rekker akkurar landslagskampen!
Det ble skeiv luggsveisDet ble ikke bollesveis?![]()
Pizza er snadderPizzajentene her har knapt matlyst :/ mannen har bedre
![]()
Hvem scorte?Hurra Norge leder
Hvorfor det?Må skravle mye i morgen see jeg
Da er hunden nyvasketbestandig like gøy når han kommer springene i full fart fra badet og går amok på gulvteppet
nå ligger han sammenpakket inni pleddet
![]()
Jo inge bergetHvem scorte?
Det gjør jeg ogspKos deg med den![]()
Så lenge formen er redusert så ville jeg hatt henne hjemmeDet er vel riktig å holde lille N hjemme selv om hun er mye bedre, men spiser nesten ingenting :/ ?
Finere det vet jegDet ble skeiv luggsveis![]()
Ingen planer om detSkal dere se landskampen?![]()
Fordi du har gått forbiHvorfor det?du har jo god tid?
Er ikke bra nok vi lenger da
Kutta hele 2016 tråden jeg
Du går glipp av myeIngen planer om det![]()