spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
1 1/2 årHvor gammel er hun?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
1 1/2 årHvor gammel er hun?
Er sjokoladeHva er det?
Godt vi ikke er alene... Men mannen her er litt avhengig av at jeg planlegger da!!! Litt irriterende.Det er vi vi dårlige på..
Ikke langt ifra jeg hellerDet er sykt deiligsovner da jeg
![]()
Startee tidlig hun da1 1/2 år![]()
Her er det mannen som handlerGodt vi ikke er alene... Men mannen her er litt avhengig av at jeg planlegger da!!! Litt irriterende.
Hørtes farlig digg utEr sjokolade. Smelter sjokolade og hiver oppi peanøtter, mini marshmellows, dumle eller hva en evt måtte ønske. Legger det i en form og lar det stivne før en deler det opp i passe biter
![]()
Litt lettere når man har et målHar gjort det før og spart penger. Så vi skal klare det igjen. Må bare gjøre det!!! Vi bruker altfor mye penger på mat. Det er til å gråte avog jeg har veldig lyst til å dra på storbyferie med mannen før vi får nr to.
Jeg planlegger og handlerGodt vi ikke er alene... Men mannen her er litt avhengig av at jeg planlegger da!!! Litt irriterende.
Skjer det noe spennende til uka?
Vi skal handle og fortsette i huset.. ikke noe spennende med andre ordSkjer det noe spennende til uka?
Er sjokolade. Smelter sjokolade og hiver oppi peanøtter, mini marshmellows, dumle eller hva en evt måtte ønske. Legger det i en form og lar det stivne før en deler det opp i passe biter
![]()
Hyttetur er koselig daHos oss skjer det mye!travel uke med barseltreff, 6-ukers kontroll, besøk og hyttetur
Der da?
Tusen takkGrattis med bilde forressten![]()