spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Skal prøve å planlegge middager for resten av uka... Blæ!! Men vi måååå virkelig kutte ned på matutgiftene.Hva skal dere i kveld?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal prøve å planlegge middager for resten av uka... Blæ!! Men vi måååå virkelig kutte ned på matutgiftene.Hva skal dere i kveld?
Det har jeg og gjortIkke santvalgt litt feil venner opp gjennom kan man vel si
![]()
Ja veldig fintEr greit å ha i visse sammenhenger det også![]()
Først kamp,så på kino å se BølgenHva skal dere i kveld?
Vann i munnenFant oppskrift på hjemmelaget snickers. Fikk så lyst til å lage![]()
Haha ja kan jeg tenke megDet laget sambo for noen mnd siden...fant ut at vi ikke skulle gjøre det gler ganger,for de var syyyykt gode! Å syyyykt usunne![]()
Greit å få freshet seg opp litt nå å daPlanen er å komme meg til frisør en gang før jul ihvertfall :-D
Her ogsåVann i munnen
Ja går til en fast frisør og hun masserer hodebunnen hver gang også:-DGreit å få freshet seg opp litt nå å da![]()
Jeg har laget middagsliste og skrevet handleliste. Sparer masse penger på detSkal prøve å planlegge middager for resten av uka... Blæ!! Men vi måååå virkelig kutte ned på matutgiftene.
Dere er ikke alene om detSkal prøve å planlegge middager for resten av uka... Blæ!! Men vi måååå virkelig kutte ned på matutgiftene.
Hvor gammel er hun?Ja. Det går i kaptein sabeltann.... Ha ha. Hun digger det!
Legge barn og vaske klær
Du da?
Hva er det?Haha ja kan jeg tenke meg. Farlig å gå igang med slike prosjekter
. Laget rocky road i sommer. Forsvant fort..
Jeg ogDet har jeg og gjortmen er i ferd med å fikse på det nå
Her er det så traveltForeløbig i hvertfall![]()
Det er vi vi dårlige på..Skal prøve å planlegge middager for resten av uka... Blæ!! Men vi måååå virkelig kutte ned på matutgiftene.
Kamp så trene tenker jegFørst kamp,så på kino å se Bølgendu da?
Det er sykt deiligJa går til en fast frisør og hun masserer hodebunnen hver gang også:-D
Jeg har laget middagsliste og skrevet handleliste. Sparer masse penger på det![]()
Dere er ikke alene om detnå når vi er syke har det blitt litt dyrere
og siden jeg snart får 6000 mindre og vi skal spare en del som vi kan så må vi kutte ut en del take away
![]()