Jeg har kuttet ut mange "venner" .folk som bare drar en ned er ikke noe å samle påJepp det er veldig santbare nå er jeg på vippet til å bli knekt, derfor jeg sletter Facebook. Lengter ikke etter den en gang
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har kuttet ut mange "venner" .folk som bare drar en ned er ikke noe å samle påJepp det er veldig santbare nå er jeg på vippet til å bli knekt, derfor jeg sletter Facebook. Lengter ikke etter den en gang
![]()
På face eller generelt?Jeg har kuttet ut mange "venner" .folk som bare drar en ned er ikke noe å samle på
Deilig med vaskerom!! *supermisunnelig*I dag har jeg fått lys og varmekabler på vaskerommet![]()
Klart jeg skalSkal dere se landskampen?![]()
Jeg har vært stille i to dagerDet klarer duvært stille i dag?
Det var veldig deiligDet hørtes veldig forfriskende ut <3
Det gikkhelt greit. Ikke den beste cupen de har hatt menHvordan gikk det?
Har ramla ned to plasserLigger du ikke godt an?
Ja, det virker sånn. Formen har vært veldig god i dag og hun spiser godtSå bra da
Kanskje på bedringens vei?
På max nå!Hvor og når?
Den skal jeg prøve i morgenVis vedlegget 134625
http://veronikaslillematkrok.blogspot.no/2012/01/utrolig-gode-cookies-med-sjokolade-og.html?m=1
Tror dette er den samme. Har ikke den store familiekokeboka foran meg, så det var det jeg fant når jeg søkteoppskriften gir en ganske stor deig, så det passer flott å fryse ned noen pølser! Jeg fryser som regel ned fem pølser.
Fremgang! Så bra!I dag har jeg fått lys og varmekabler på vaskerommet![]()
Det gjorde jeg også i løpet av helgaHar ramla ned to plasser
Nå! På MaxHvor og når?
Det så også vrldig deilig ut
Farlig å ha ett livDet gjorde jeg også i løpet av helga![]()
Helt santJeg har kuttet ut mange "venner" .folk som bare drar en ned er ikke noe å samle på
Begge delerPå face eller generelt?