Hva skal dere??![]()
Vi har spist vafler, laga digg mat, nå ser vi skal vi danse og koser oss med snopDere skal da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skal dere??![]()
Vi har spist vafler, laga digg mat, nå ser vi skal vi danse og koser oss med snopDere skal da?![]()
Men jeg liker ikke te
Digger den serienSamme her
Ja jeg vetDa blir det værre :/
Her og. Gikk glipp av det, så glad vi snubla over reprisenDigger den serien
Handler om narkokongen Escobar. Serie både mannen óg jeg liker. Den er litt brutal da:sNei? Har ikke hørt om den heller..
Hva handler det om?
Huff da, det var ikke gøy. Hvilket merke?Kjøpte meg pærecider i sverige. Ammer, så disse har stått i skapet og fristet meg. Åpnet en nå. Endelig!! Og så smakte det dritt....
Ja jeg vet![]()
Ja jeg gjorde visst igså detHer og. Gikk glipp av det, så glad vi snubla over reprisen![]()
Flinke duJeg gjorde det![]()
Hehe. Skjønner detHa ha står over det
Spiser de å pøser på med cvitaminSånne drops for halsen da? De med flytende kjerne i butikken synes jeg har funka. Rød pakke iallefall![]()
Han var 5 uker på onsdag![]()
Må jeg nevne til gubben etterpåHandler om narkokongen Escobar. Serie både mannen óg jeg liker. Den er litt brutal da:s
Spiser de å pøser på med cvitamin
Men er jo ikke med vilje sier jeg...Trenger ikke det når du er på toppen
Hvor finner vi den serien da?Handler om narkokongen Escobar. Serie både mannen óg jeg liker. Den er litt brutal da:s
Takk for det søte duBra du har fri da. Håper du kommer deg raskt
God bedring