Puh...godt å høreTror heldigvis det bare var avføring. He he... Litt for tung bleie.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Puh...godt å høreTror heldigvis det bare var avføring. He he... Litt for tung bleie.
Vi har også mobilskole. Men vi foreldrene har egen gruppe på på fbVi har mobilskole, men fotball foregår alltid først info på facebook.
Er verdt å se i allefallTakkjeg får sjekke der. Glemte å ta det opp. Sovna på sofaen
![]()
Shit, håper det gikk bra!!Når ungen kaste ipaden på nesa og du hører det knaker.![]()
Ha ha fantastisk svarNår du siterer to som sier "det hørtes ikke bra/godt ut" og svarer med det der, og jeg ikke har lest sammenhengen... Da klarer jeg ikke annet enn å tenke koffert [emoji85]
Det er jo ditt valg detVet de har det her også,men orker ikke å ordne meg ny bruker bare pga av det![]()
Får håpe han har rdtt da
Vi kan nå hvertfall prøve det![]()
Puh...godt å høre![]()
Shit, håper det gikk bra!!!
Nei det skjer aldri herJeg tenkte å bare kanelruller i dag, men tror vi er tom for kanelEr så kjedelig å dra på butikken for kun kanel liksom.
Så ender jeg typisk opp med varer for 5-600 kr fordi jeg grabber med meg masse jeg ikke trenger i farta......
Noen som kjenner seg igjen?![]()
Hører du sier det men du er på vei ditEr jo nettopp det jeg har fått!
Ingen mål om 1.plass denne måneden![]()
Sånn går det når man har hue nedi kofferten hele dagen!Ha ha fantastisk svar
Klassen har vi ikke der, men fotballen og barneidretten, nabolaget (veien vår har lukket gruppe både for festligheter, nabomobbing (blinkende fargelys som i løpet av natta flytter fra hus til hus rundt jul og dokumenteres med bilder) og info om at veien (blindvei, vi bor innerst) er stengt av ulike årsaker. Og invitasjon til å plukke rips hos naboer etc)Det hsdde jeg gjort. Får jo masse info fra foreldregruppa på både fotbal og klassen
Bra den falt i smak hos lillegutt![]()
He he er der du har det jaSånn går det når man har hue nedi kofferten hele dagen!![]()
God morgenGod morgen
God morgen!God morgen
Ja, det er vel derfor jeg ikke får gjort så mye fornuftig [emoji14]He he er der du har det ja![]()
Ha ha ja, jeg måtte bakover å se når jeg hadde svart!