jenta86
Gift med forumet
Det er detÅhtenkte meg det var noe slikt
viktig å få en ny supporter tidlig
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er detÅhtenkte meg det var noe slikt
viktig å få en ny supporter tidlig
![]()
Taco er en sikker vinnerTaco til middag i dag. Må jo opprettholde taco - fredagen. Hva har dere til middag?![]()
Kommer vell til å prøve den uansett![]()
Det synes jeg ogsåHehe! Alltid gøy å prøve ut nye varer syns jeg![]()
Det synes jeg også![]()
Ingenting er vel bedre enn puppenHva er det med denne tutten? På dagtid må mini ha den for å sove ihvertfall lenger enn type 20-30 min. Når jeg legger han på kvelden spytter han den bare ut, leker med den, osv. Allikevel ligger han å sutrer og har tydelig lyst på noe å ha i munnen. Kommer puppen frem er an helt i hundre og den skal han ha..
Ja, det er 3 åringen sin favoritt!Taco er en sikker vinner
Vi har hatt Kyllingwok i dag![]()
:-O:-O. Svindyrt! Nesten glad jeg har familie med kontakter :-/
Jentungen er veldig glad i det her også, så vi hadde det tidligere denne ukaJa, det er 3 åringen sin favoritt!![]()
Årh...når det er sånn norske talenter og idol og denslags, DA skulle jeg ønska vi hadde tv![]()
Hehe, om det hadde Vært opp til henne hadde vi hatt det hver dagJentungen er veldig glad i det her også, så vi hadde det tidligere denne uka![]()
Han var enig i at der var en god ide og gittGrinete mannfolk orker vi ikke![]()
Ah, det hjelper på! Oppskrift?Jeg bruker kjøkkenmaskin, ikke for hånd
Er litt artig det. Vi sa opp tv vi, men de lurte oss. Eller vi dem?
Sier ikke nei til 10 mnd gratis![]()
Haha min gutt var også slik i den alderen. Tok ikke tutt før han var 6-7 måneder:-DIngenting er vel bedre enn puppenhehe
Snuppa her er bare 6 uker da, men hun vil ikke ha smokk i det hele tatt![]()
Den jeg brukte i dagAh, det hjelper på! Oppskrift?
Haha min gutt var også slik i den alderen. Tok ikke tutt før han var 6-7 måneder:-D