Jeg leser ikke alt så jeg har ikke fått det med meg:/Fått det med meg nå![]()
Kan du oppdatere meg ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg leser ikke alt så jeg har ikke fått det med meg:/Fått det med meg nå![]()
Ingen aning! Tenkte jeg ikke på å sjekke engangDe har nettbutikk men frakta er vel dyr
Deilig å gjøre begge deler daStrikker babyteppe. en maske mer på pinnen for hver pinne. Pinne for pinne videre, sakte men sikkert blir det teppe.
Sjekker forum mellom pinnene. Skravler ikke fort. Men strikker ikke fort heller.
Har kranglet og lagt barnRolig her nå?
Men må nå støtte de fordiVeldig usikker jeg også når det ble så mye forfall denne gangen..
Håper besøket gikk bra?Da har jeg og mann spist middag. Lille N sovnet rett etter bv gikk. Slapper av og hun sover enda![]()
Må gjøre det. Håper på et godt resultat daMen må nå støtte de fordi![]()
Og noe som er ubrukelig ogAltfor mye som er kjekt å ha..
Håper de tok den avgjørelsen som er til det beste for KengubarnetFordi det er jo ulemper med operasjon og kan li ulemper uten operasjon
Jeg ogMå ha det til tacoen jeg da![]()
Ingen planerhva er planene deres for helgen da?![]()
Jeg bruker det vel bare på vafler og taco jegJeg ogBlir ikke det samme uten. Men rømme er godt på mye da!
Flink du er søtaSå utrolig deilig at hele rommet nå er ryddet![]()
Har fri, ingen aning enda hva jeg skalNoe som skal noe kjekt i morgen?
Da får du ta en tur tilbake igjenJa, det får bare det..Men lurer på om jeg har kjøpt nok da.. Men np vet jeg i hvert fall hvor jeg kan fra å kjøpe mer
![]()
Liker ikke Halloween jegÅ halloween ja,må på ebay og shoppe litt til det
Eller 20 matbokser? Vi har så mye greier..Og noe som er ubrukelig ogtok en opprydning i kjøkkenskapet her for litt siden, da alle skap og skuffer var stappfulle. Og tenkte på: hva i all verden skal jeg egentlig med en riskoker? Eller eggkoker for den saks skyld..?
![]()
:O:O:O kan spise det på nesten alt jeg!Synes ikke det er noe godt
JaHåper besøket gikk bra?![]()
skal fortsette med ryddingen, blir jo aldri ferdig..Har fri, ingen aning enda hva jeg skalplanlegge hva jeg skal bake til bursdagsselskap neste uke kanskje. Hva med deg?