Pleier dere å gjøre mye ut av det?Å halloween ja,må på ebay og shoppe litt til det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pleier dere å gjøre mye ut av det?Å halloween ja,må på ebay og shoppe litt til det
Er det! Men gud så mye jobb det er å holde det ryddig da!Veldig godt. Så deilig når det er ryddig
Det spiser jeg ikkeJa, det er det! Men nå for tiden syns jeg visst at rømmen er halve måltidetGud, så godt det er!
Ja i grunn så gjør vi detPleier dere å gjøre mye ut av det?
Masse rømme ja! Tror jeg spiste et halvt beger rømme jegLaks er digg! Med masse rømme![]()
Det er det men blir litt lettere når man kvitter seg med det som ikke brukesEr det! Men gud så mye jobb det er å holde det ryddig da!
Jeg så bare ordet rømme og fikk så lyst på rømmevaflerMasse rømme ja! Tror jeg spiste et halvt beger rømme jegmais, rømme og laks sammen på gaffelen! Åååh, nam!
Men ingen Staples her. Som jeg vet om. Mulig i nabobyen, men det gidder jeg ikkeTror Staples har det faktisk![]()
De har nettbutikk men frakta er vel dyrMen ingen Staples her. Som jeg vet om. Mulig i nabobyen, men det gidder jeg ikke![]()
Fordi du ikke liker det?Det spiser jeg ikke![]()
Synes ikke det er noe godtFordi du ikke liker det?
Rømme er ikke noe godtSynes ikke det er noe godt
Må ha det til tacoen jeg daRømme er ikke noe godt
Ja, det er helt sant!! Man har bra mye som man egentlig ikke verken trenger eller bruker!Det er det men blir litt lettere når man kvitter seg med det som ikke brukes
Åå, HuffSå på bo di Beach, fikk vondt av hun dama som ikke fant sønnen
Fått det med meg nåHmm, du får høre igjen da?![]()
Altfor mye som er kjekt å ha..Ja, det er helt sant!! Man har bra mye som man egentlig ikke verken trenger eller bruker!
Tror nok du gjør lurt i å vente til mannen kommer hjemJa, det var jo det. Nå har vis spist middag, eldste har gjort lekser og ungene n leker med nabojenta, han stakk bort til en kompis, og mannen har dradd på foreldremøte på skolen, så vips er jeg alene, og deilig er det også. Egentlig lyst på en dusj eller et bad, men 1)gjør ikke det når jeg er alene hjemme når ungene er ute, for brått kommer lillesøster og venninna inn, nemlig. og 2) Jeg bader ikke uten at mannen er her i tilfelle jeg ikke kommer ut igjen, har ikke prøvd badekaret etter at jeg fikk bekkenløsning og 3)Etter at jeg svimte av er det sånnsett greit om han er her når jeg dusjer også, svime av i dusjen har jeg gjort før og det er vondt....