Det er detFordi det er koselig å skravle med oss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er detFordi det er koselig å skravle med oss
Det er det som er at det er så syk mye å velge i... Vanskelig...Da må du nok prøve deg fremmye å velge i
Bor helt i sør, så tror det skal gå bra. Sola er venta til helga!Huff, håpe ikke den er det da. Hvor er det dere bor?
Her skinner sola
Skal slappe av. Bake litt, lage noen kort før jeg skal hente guttungen i barnehagen![]()
Må strikke mer da, så det er vel planen. Og lete etter bilIngen planer![]()
Ta deg en kaffe?Oj så trøtt jeg ble. Det passet dårlig nå
Gå og legg deg!Nei, nå sover lille U så hvorfor sitter jeg her???
Han mente med det å ikke fortelle at han er sykOg få dem i dårlig humør, er det så smart![]()
Okei, godt å høreBor helt i sør, så tror det skal gå bra. Sola er venta til helga!
Hva skal du bake?
Veldig vanskelig.Det er det som er at det er så syk mye å velge i... Vanskelig...
Mmmm, deilig! Bare for det, eller skal dere ha noe selskap?Okei, godt å hørehihi
2 rullekaker og en marsipankake![]()
Baker litt på bestilling og til venner og familieMmmm, deilig! Bare for det, eller skal dere ha noe selskap?![]()
Det drikker jeg ikkeTa deg en kaffe?
Så gøy! Bakte rullekake for første gang i mitt liv tidligere i år, ble veldig overraska over at det faktisk ikke var vanskelig.Baker litt på bestilling og til venner og familie![]()
Rullekakene er til oldemor og marsipankaken er en bestilling![]()
Hvor er det du ser nå?Åhhh så mye fine ytterklær til de små!!
Ikke jeg hellerDet drikker jeg ikke![]()
Ja. Greit å lese litt testerVeldig vanskelig.
Jeg er ikke så inni det at jeg vet hvilke modeller og merker man bør velge. Et google søk når du har funnet modell og merke kan være lurt
Nei hehe. Det er ganske enkelt og greitSå gøy! Bakte rullekake for første gang i mitt liv tidligere i år, ble veldig overraska over at det faktisk ikke var vanskelig.![]()