Du gjør en god jobbJobber med saken![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du gjør en god jobbJobber med saken![]()
Får vel ringe hanHehe...hit også![]()
Det er nok noen over igjen som bestemmer det jaDet var det da... Synd det sikkert ikke er hun som bestemmer![]()
Hvor er dette merket?vet ikke. Det hadde isåfall vært smartble litt skeptisk siden det nettopp har vært i media at brukte maskiner blir solgt som nye varer
Da blir det verreHar ikke bringebær![]()
På fremsiden, oppe til høyreHvor er dette merket?
Mannen håper å smitte de bv folkaKjipe greier![]()
Høres ut som riktig plass for serienummer...På fremsiden, oppe til høyre
Golf pluss er fin.Nei, er ikke det.. Vanskelig...
Ok. Vet ikke. Kommer ann på str på stasjonsvogna.
Jeg fikk inn ford focus stasjonsvogn, men volvo v70 (stasjonsvogn) ble for stor.
Og få dem i dårlig humør, er det så smartMannen håper å smitte de bv folkahan altså ... x)
Må gjøre det.Høres ut som riktig plass for serienummer...
Sjekk med butikken du kjøpte den i
Først og fremst meg og ungen med vogn og sete. Men også samboeren og katta i kattereisebur.Hva skal du bruke bilen til og hvor mange skal du ha plass til?
Skjønner jeg godt!Mannen håper å smitte de bv folkahan altså ... x)
Da må du nok prøve deg fremFørst og fremst meg og ungen med vogn og sete. Men også samboeren og katta i kattereisebur.
Så alt fra en god combi 5 dørs til stasjonsvogn. Men ikke av de største stasjonsvognene, må inn i garasjen. (eks så er volvo v40 mindre enn v70, toyota corolla mindre enn avensis, vw golf mindre enn passat osv)
Fordi det er koselig å skravle med ossNei, nå sover lille U så hvorfor sitter jeg her???
Vanskelig å flytte seg. Snuppa mi sover på fanget mitt så jeg er låst fast herNei, nå sover lille U så hvorfor sitter jeg her???
Ingen planerGod morgen forrestenHar dere planer for dagen?
![]()