Veldig imponerendeWWOOOOOOOW!!!!!
Dere har klart å skravle over målet to dager på rad!!! Klarer dere å skravle over 7200 innlegg i dag å????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig imponerendeWWOOOOOOOW!!!!!
Dere har klart å skravle over målet to dager på rad!!! Klarer dere å skravle over 7200 innlegg i dag å????
Lykke tilKengubarnet skal på kontroll
Ser ut som om hun har fått en fin skorpe på.
Så kjedelig daSovet lite og urolig siden lille U prater i søvne
JaFort gjort dessverre
Men det så rent ut da, så det er jo bra![]()
God formiddagGod morgen
Har våknet jeg til en solstråle i dag♡
Noen spennende planer i dag?
Det er utrolig koselig å holde på medJa,blir detfortsette med julekalendergavene til jenta..kanskje jeg blir ferdig i dag
![]()
JaSer ut som om hun har fått en fin skorpe på.
Så lenge det er en fin skorpe på og ikke blør trenger hun ikke plaster, det gror bedre uten
Er ikke det serienummeret til maskinen som skal oppgis dersom man får problemer med den og ringer service?Jeg har nettopp kjøpt ny vaskemaskin. Det er et klistremerke på den. Der står det miele service og noen tall. Er det normalt?
Takk takk, går nok helt fint om de ikke bestemmer seg for å prøve å dra ut drenene derLykke til![]()
Det er ikke sååå moroVeldig koselig, men det holder meg våken på natten
Nei, er ikke det.. Vanskelig...Ikke lett det der
Jeg er fornøyd med min Skoda Octavia..er stasjonsvogn da, og kanskje litt større enn du hadde tenkt![]()
lunsj med mamma og resten har vi stått på med å flytte ting fra kjelleren opp og ting oppe nedduda?
![]()
Regner her også , men ikke noe flom! får håpe det stopper opp snart hos dere!
Berger dere?
Uff...synes så synd i de som blir rammet.
Har ikke sett noe enda, men kommer vel når jeg Skal i butikkenIkke bra. Regner ikke her i vest
Har ikke bringebærFår prøve det i dag da![]()
Igrunn det tryggeste detI grunn ikke jeg heller![]()
Men veldig koselig daSå kjedelig da![]()
Hehe...hit ogsåJepp:han må gjerne komme hituten kamera
![]()
vet ikke. Det hadde isåfall vært smartEr ikke det serienummeret til maskinen som skal oppgis dersom man får problemer med den og ringer service?
Kjipe greierGod morgen forrestenvi er syke alle 3, men må ta resten av tingene etterpå
koser i sengen alle 3
må vel opp for litt mat etter hvert
![]()