Det kan jeg troKjempeherlig!Hjelper for mammaen det
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan jeg troKjempeherlig!Hjelper for mammaen det
![]()
JaDa blir det deilig å få den bort og kjøpe seg ny jahva slags bil vil du ha?
Heier på degJa, det gjør jeg vel da. Men tenker nå å få til en hel del innlegg til også![]()
Her regner det ikke. Hvor i landet bor du?jaherregud som det regner ute
![]()
Hvilken prisklasse?Ja
Det er det jeg ikke vet... Må ha plass til barnevogn, barnesete, må være 5 dørs og helst isofix. Helst ikke for stor. Har ikke den største garasjen og heller ikke innkjørselen til garasjen.. Noe tips?
osloHer regner det ikke. Hvor i landet bor du?
Nei, var det da. Kjøpte jo akkurat hus for sparepengene... Hadde liksom ikke tenkt at bilen skulle gå i dass.... Men rundt 50000 kanskje.Hvilken prisklasse?
Ja, der regner det vel godt nå?oslo![]()
gjett omJa, der regner det vel godt nå?
Er jo typisk..Nei, var det da. Kjøpte jo akkurat hus for sparepengene... Hadde liksom ikke tenkt at bilen skulle gå i dass.... Men rundt 50000 kanskje.
Hva blir tema?fant nettopp ut hva jeg skal skrive om på bloggen min på fredag![]()
Kjipe greier. Her har det bare regnet littgjett omgjort det omtrent i hele dag
![]()
musikensliv. at jeg er avhengig av den og hvordan den påvirker mitt sinn på godt og vondtHva blir tema?
god natt og sove godtNei, nå er det på tide å sove litt. Blir sikkert snart vekket igjen.
God natt![]()
Audi blir det ikke. Flere i familien som har hatt det og de har ikke gode erfaringer.. Den siste som har den skal bytte den ut når lånet er mer nedbetalt...Er jo typisk..
Jeg hadde lagt pengene i en audi, vw, volvo eller toyota![]()
Hva skal du bruke bilen til og hvor mange skal du ha plass til?Audi blir det ikke. Flere i familien som har hatt det og de har ikke gode erfaringer.. Den siste som har den skal bytte den ut når lånet er mer nedbetalt...
Vw har samboeren og det er jo god bil.
Volvo har vi hatt flere av, det er god konfor og god bil.
Toyta var min første bil og var veldig fornøyd. Sikker bil.
Hvilke modell ville du ha anbefalt av vw, volvo og toyota? Må virkelig sette meg ned å finne en i løpe av kort tid. Trenger bil når samboeren bruker sin.
Sorry. Det blir den 6