Må nok det. Gikk amok på Norwegian outlet forrige uke så...Du får vente en liten stund da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må nok det. Gikk amok på Norwegian outlet forrige uke så...Du får vente en liten stund da![]()
Det kunne jeg også tenkt megJeg kunne godt tenkt meg å vært med RonjaR på jobb en dag![]()
Usj! Alt blir så kunstig dade skal oppservere meg![]()
Da kan det vel være greit å vente ja. Prøver å ha en liten pause selv ogsåMå nok det. Gikk amok på Norwegian outlet forrige uke så...
Hehe..Må nok det. Gikk amok på Norwegian outlet forrige uke så...
Ja jeg har jo ikke så mye inntekt heller. .Da kan det vel være greit å vente ja. Prøver å ha en liten pause selv også![]()
Hehe, så bra!Hun koste seg i alle fall veldig, og vil tilbake "alle dagene det går an" sa hun
Det kunne jeg også tenkt meg![]()
Har allerede slitt ut ett parJa det er det jeg har hørt de er
Vet ikke helt hva hun synes med en hel gjeng herfra som følger henne en hel dag daJeg og!!!
Jeg ogJeg kunne godt tenkt meg å vært med RonjaR på jobb en dag![]()
Hva kjøpte jeg ikkeHehe..
Har gjort det et par ganger i sommer.
Hva kjøpte du?
Vi kan eventuelt fordele dagene mellom ossVet ikke helt hva hun synes med en hel gjeng herfra som følger henne en hel dag da![]()
![]()
Gjett omUsj! Alt blir så kunstig da
Kinaflette???Juhu! Jeg lærte meg endelig å flette kinaflette nåpå 2 forsøk! Jenta ble kjempe glad og fornøyd at mora endelig klarte det
![]()
Hvordan er prisen der i forhold til butikkene?Hva kjøpte jeg ikke
Løpesko
Goretexsko
Bergans jakke
2 norrøna bitihorn jakker
Goretexsko til mann og barn
2 shortser til mannen
Skjorte til mannen
Bukse til mannen
Løpetights til meg
Ulltøy
Trenings t-skjorte
Bergans utebukse
Tror det var alt
Ja, vi får vel gjøre detVi kan eventuelt fordele dagene mellom oss![]()