Du synes det du også jaShopping er gøy!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du synes det du også jaShopping er gøy!![]()
Kom, så skal du og fåDa er vi to...![]()
Hjelp, håper det dukker opp igjen?!Finner ikke innlegget til maxi cosien, barnebunaden eller dåpskjolen...
men finner massse rot
ikke her i huset. Noe spennende?Noen som ser på masterchef?
De er så utrolig fine
Kom, så skal du få![]()
Neida det har du ikke det
Jeg spiste det i går![]()
![]()
Kjempe fin
Haha, ja det skulle tatt seg ut du!Jepplitt fordeler må man vel ha?
Hva var det da??Det føles godt
Aldri kjøpt så tidlig før
Skal få sagt at den ene gaven skulle være gave i fjor, men jeg fant den ikke da![]()
![]()
Håper det. Mem tror jeg har kastet detHjelp, håper det dukker opp igjen?!![]()
Prøver jeg og..Problemet er ikke at vi ikke har sjokolade i huset, men mer det at jeg ikke skal spise det.
Prøver å slanke meg *litt*
Så kjekt daJahun jobber i byen og vi bor på utkanten så litt reisevei men ikke mye
![]()
Skal foreldrene dine være der når bv kommer?Mamma og svigerfar kommer til å være herlille N blir hjemme, men tenkte vi skulle dra ut å kose oss før de kommer i morgen
Ja, de er detDe er så utrolig fine
vet du hva som skjer på møtet?Mamma og svigerfar kommer til å være herlille N blir hjemme, men tenkte vi skulle dra ut å kose oss før de kommer i morgen
Det er bare stemmen i hodet som snakker!!!Jeg har lyst på SJOKOLADE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Fin den. Hva koster den
Da får du vente til lørdagProblemet er ikke at vi ikke har sjokolade i huset, men mer det at jeg ikke skal spise det.
Prøver å slanke meg *litt*