Det visste jeg faktisk ikkeDet er det sikkert. De har jo også egen nettbutikk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det visste jeg faktisk ikkeDet er det sikkert. De har jo også egen nettbutikk
Jeg samler på dritt; )Hvem samler på hva?![]()
Jeg har kjøpt 3Har ikke kjøpt en eneste julegave jeg![]()
Det tror jeg vi gjør her ogsåJeg samler på dritt; )
Skulle kanskje ikke sagt detDet visste jeg faktisk ikke![]()
Jippi, godt du ble fornøydHurra!! Har fått bordkortene til navnefesten idagbestilte på ebay.. De ble superbra. Og viktigst av alt; alle navnene var stava riktig
![]()
Nå blir det andre boller her. System! !Det tror jeg vi gjør her også![]()
Kjekt å vite detSkulle kanskje ikke sagt det![]()
Så flotteJavisst kan du få se![]()
Jeg må få gjort noe med gjesterommet her også (roterommet )Nå blir det andre boller her. System! !
Men den er faktisk litt dårlig synes jehKjekt å vite det![]()
Det var utrolig fintVis vedlegget 133891Dette for eks![]()
Her var det mitt hobbyrom som er roterommetJeg må få gjort noe med gjesterommet her også (roterommet )![]()
God bedring til jenta diHjemme - dag med halvslapt barn i dag. Ingen feber med mye hoste og snørr. Tydelig nedsatt allmenn tilstand.. håper natta blir bra, typisk at hun blir syk når mannen reiser på jobb...
Er det dårlig utvalg eller er det dårlig kundebehandling?Men den er faktisk litt dårlig synes jeh
Det skal du ikke se bort ifraMen du kommer vel innom her?
Rart hvor mye som samler seg opp altsåHer var det mitt hobbyrom som er roterommet
Du får ta beslag når noen turister har handlet litt for myeHar ikke kjøpt en eneste julegave jeg![]()
Dårlig utvalg Synes jegEr det dårlig utvalg eller er det dårlig kundebehandling?