Ooohh klippekransEnten rundstykker eller klippekrans![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ooohh klippekransEnten rundstykker eller klippekrans![]()
Ja, jeg har vært fristet av det i lang tid nåOoohh klippekrans![]()
Det ble brokkoli og bacon pai fra frysedisken med salat ved siden avHva spiste dere?
Sikkert ikke. Tror aldri han blir detSpennende å tegne kjøkken da
Håper han blir fornøyd![]()
Hihi ja skjønner jegJa, jeg har vært fristet av det i lang tid nå![]()
Lenge siden jeg har bakt det også..
Jeg skal vurdere det sterktHihi ja skjønner jeg![]()
Da bør du unne deg det i morra![]()
Bestandig godtMmm...
Da var jeg god og mett![]()
Det er helt santBedre med dager hvor det skjer litt enn dager det er helt stille..
Så godt å høre det går bra med hamDag 2 i barnehagen overstått og det går overraskende bra med junior!Han ble så glad at han begynte å gråte da jeg hentet ham i dag <3
Og så går dagen fortereDet er helt santelsker action!
Da blir det deilig å få den bort og kjøpe seg ny jaMhmHar jo en del i fryseren fra forje bakinga.. Men de må jo være så kjekke å ta frem ved besøk i barseltiden
TakkBlir ikke store salget pga at det er noe med motoren og den er avskilta. Men skal bli deilig å bli kvitt den og kunne kjøpe seg ny bil. Og da kan jeg jo ha ny stol i "ny" bil
![]()
Makan til handling på degÅ der var gaven til svigermor bestilt også. Hurra!
Ja å det sier du; )Makan til handling på deg![]()
Min skal starte med barneidrett neste uke. Som han gleder segHjemme etter en tur på barneidrett med lillesøster. Storebror og mannen er på fotball, her går det i ett
Ååå! Så søtt ❤ varmer mammahjertet ja...Dag 2 i barnehagen overstått og det går overraskende bra med junior!Han ble så glad at han begynte å gråte da jeg hentet ham i dag <3
Lurt! Har begynt på julegaver selv, men ikke kalender gaver. Hva kjøper du? Og hvor bestiller du julegaver?Julegaver og kalendergaver