Lolo
Forumet er livet
Jeg har tettpakka fra nå straks og nesten ut kvelden. Phu, sliten før det begynnerVi har absolutt ingen planer i kveld. Er eneste dagen og kvelden som ikke er opptatt denne uken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har tettpakka fra nå straks og nesten ut kvelden. Phu, sliten før det begynnerVi har absolutt ingen planer i kveld. Er eneste dagen og kvelden som ikke er opptatt denne uken
Kjempegodt! og ofte veldig suntHadde suppe til lunsj
Godt det
Skjerf/sjal
Fotpleie
Gavekort hos frisør
Abonnementet på ett blad
Oldemoren min ble alltid glad for detJeg skal se om jeg kan finne et fint skjerfmen takk for tips
![]()
Da er det ille; )Jeg har tettpakka fra nå straks og nesten ut kvelden. Phu, sliten før det begynner![]()
Har heldigvis litt igjen enda daAhDet blir spennende å se
Du har jo heller ikke lenge igjen. Hvor langt er du nå?
![]()
Mange fine skjerf på ebayJeg skal se om jeg kan finne et fint skjerfmen takk for tips
![]()
Si fra om du finner et fintJeg skal se om jeg kan finne et fint skjerfmen takk for tips
![]()
Så koseligTenkte å overraske mamma med å komme på jobben hennes og spise lunsj med henne![]()
Det går fortHar heldigvis litt igjen enda da
Er 24+2 i dag![]()
Det blir det her ogsåHjemmelaget fiskegrateng![]()
Mange fine skjerf på ebay
Jeg fant meg et jeg
Det er lillelørdagMannen min blir ikke med på at det er onsdag i dag. Kan noen bekrefte det![]()
Hørtes deilig utDeilig når det er litt åpent
![]()
HeheSom mannen sa; "da kan jeg stå å se på tv mens jeg lager mat"
Kjekt at han ikke belager seg på at jeg lager all matenhehe
Bare litt av detSkal dere pusse opp kjøkkenet?
Håper du har fått gjort det du skulle idagDet passet meg bra også
Skal se om jeg får ryddet litt på gjesterommet i dag også
Vanskelig å komme i gang..
Så snill du erVenter på mamma som har operert. Helt valgfritt å vente, men gidder ikke kjøre frem og tilbake. Men det var fort gjort og jeg er hjemme allerede![]()