Det kunne jeg ønske min også gjordeVeldig greit
Skulle ønske svigermor også begynte med slikt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kunne jeg ønske min også gjordeVeldig greit
Skulle ønske svigermor også begynte med slikt
Ja tror de er veldig greieSå smart! Det lurer jeg på om jeg skal kjøpe til mormoren til mannen![]()
For fersk gjær skal ikke ha mer enn 37 grader.Har prøvd begge deler. Men foretrekker tørrgjær, er så lettvindt.![]()
Det gjør det helt klart .Kommer nok veldig ann på alder og stilen til jenta![]()
Ingen aning men håper svarene du får kan hjelpe meg med svigermorNoen som har forslag til julegave til bestemor? Hun har tidligere fått kurv med ost og kjeks (feira jul med hu), bok, lys, teppe, pynt, bilde av frøkna, kopp med bilde av frøkna, hjemmelaget snop og småkaker og kurv med div snop, vin, bok og litt forskjellig. Men virker ikke som om noe faller i smak og hu sparer ikke på noe... pga kraftig psoriasis er alt av kremer og parfyme uaktuelt..
Mmm...Vesentlig roligere her i dag altså!
Jeg har rundstykker til heving, så da kan jeg jobbe litt igjen![]()
Ingen aning men håper svarene du får kan hjelpe meg med svigermor![]()
Var dessverre det i dagVesentlig roligere her i dag altså!
Jeg har rundstykker til heving, så da kan jeg jobbe litt igjen![]()
FotpleieNoen som har forslag til julegave til bestemor? Hun har tidligere fått kurv med ost og kjeks (feira jul med hu), bok, lys, teppe, pynt, bilde av frøkna, kopp med bilde av frøkna, hjemmelaget snop og småkaker og kurv med div snop, vin, bok og litt forskjellig. Men virker ikke som om noe faller i smak og hu sparer ikke på noe... pga kraftig psoriasis er alt av kremer og parfyme uaktuelt..
Kan hende det tar seg opp til kveldenVar dessverre det i dag
Fotpleie
Spekemat
Hjemmelaget drops
Skjerf
God ull jakke
Ullsokker
Bare hyggeligSkjerf var ikke dumt, så trur jaggu jeg skal se om jeg kan finne et fint et til hennetakk for tips
![]()
Ja det kan nok godt hendeKan hende det tar seg opp til kvelden
Skjerf/sjalNoen som har forslag til julegave til bestemor? Hun har tidligere fått kurv med ost og kjeks (feira jul med hu), bok, lys, teppe, pynt, bilde av frøkna, kopp med bilde av frøkna, hjemmelaget snop og småkaker og kurv med div snop, vin, bok og litt forskjellig. Men virker ikke som om noe faller i smak og hu sparer ikke på noe... pga kraftig psoriasis er alt av kremer og parfyme uaktuelt..
Ekstra godt når de er ferskeMmm...
Rundstykker.
Det er godt det
Til kvelden er jeg skikkelig bizzi, så typisk detVar dessverre det i dag
Vi har absolutt ingen planer i kveld. Er eneste dagen og kvelden som ikke er opptatt denne ukenTil kvelden er jeg skikkelig bizzi, så typisk det![]()
Hadde suppe til lunsjEkstra godt når de er ferskeTil suppe
![]()