Han har egentlig vokst fra det, men er litt slapp i dag dakkars litenOfte sånn her og for tiden, ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han har egentlig vokst fra det, men er litt slapp i dag dakkars litenOfte sånn her og for tiden, ja![]()
Mmm.. Ny bakt brød er digg!!Det gjør jeg også
Brødet må bare avkjøles litt først.
Skal ikke bytte hele kjøkkenet, bare lage en åpning inn mot stuaSpennende med planlegging av kjøkken daHar dere planlagt farger og hvordan material det skal være i?
Kanskje jeg skulle komme meg i dusjen også
Han har egentlig vokst fra det, men er litt slapp i dag dakkars liten
Tror han er det.Ah, uffda... Syk?![]()
Det er det virkeligMmm.. Ny bakt brød er digg!!
Jeg hadde også litt vondt i hodet og følte meg urven. Den dagen gikk vannetIkke helt.. Våkna med vondt i hodet og føler meg ikke uthvilt..
Du da?![]()
For meg er det onsdag, hvilken dag er det for han?Mannen min blir ikke med på at det er onsdag i dag. Kan noen bekrefte det![]()
Det er onsdag her også i dagMannen min blir ikke med på at det er onsdag i dag. Kan noen bekrefte det![]()
Det er tirsdagFor meg er det onsdag, hvilken dag er det for han?
TakkDet er onsdag her også i dag![]()
Kos deg! Lyst å bake jeg ogsåDet er det virkelig![]()
Men da er det jo lenger til helg....Det er tirsdag![]()
en når han tror det er fredag i morgen har han fått den tilbake"Jaja, da har jeg mistet en dag av livet".
Mann 30 år i pappapermisjon.
Må gjøre det, hvis du er i form til det daKos deg! Lyst å bake jeg også![]()
Hørtes ikke dumt utJeg hadde også litt vondt i hodet og følte meg urven. Den dagen gikk vannet![]()