Jeg skal kjøpe fischer pcer, ull og fleeceHva skal du handle?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal kjøpe fischer pcer, ull og fleeceHva skal du handle?
Du får stramme han opp littJa tror han må få litt kjeft
God kveldGod kveldhatt huset fullt i dag ! Og nå slapper jeg av på sofaen mens jeg prøver å få vesla til å sove, mens jeg ser på debatt
![]()
Han er blitt midlertidig lam og ikke funnet noen forklaring. Blitt behandlet dårlig av ahus :/Kan jeg spørre hva som har skjedd?![]()
Vet ikke hva jeg trorTror dere på spådamer ? Jeg var hos en i går. Og alt hun sa stemte.
Mhm jeg vet det.Håndkle, sokker og undertøy, masse babytøy ++
Ååh tiltak!!
KoseligBlir å se over ebay etter julekalender til jenta,pluss diverse julegaver og pynt
Du da?
Da har de ikke mye å klage på...Vi hadde en kasse i sånn ikea hylle, expedit het dende kommenterte det sist så fikk jo helt sjokk
Å nei pakker, det stemmer joNei, da får du jo ikke sove i natt!![]()
Hva skal dere i morgen da?![]()
Akkurat, der sa du detMå si meg enig i dennebarneleker som ligger strødd sier noe helt annet enn stabler med fat og middagsrester
Jeg skal på jobbHva skal dere i morgen da?![]()
Har ikke kommet så langt i planleggingen.. Blir nok mye alene, samboeren må skru på bilen og bygge stativet til mosekurven. I tillegg til jobb.Hva skal dere i morgen da?![]()
Så greit da! Gubben her skulle ønske at der var egne barseltreff for fedrene![]()
Hvem har blitt lam?Han er blitt midlertidig lam og ikke funnet noen forklaring. Blitt behandlet dårlig av ahus :/
Lucky you...,I morgen må jeg gjøre husarbeid. .
Funnet på tilbud?Jeg skal kjøpe fischer pcer, ull og fleece![]()
Ha ha ja du kan si det duLucky you...,![]()
Ja,koser meg når jeg holder påKoselighusarbeid og slappe av på dagen
![]()
Da er det vel bare å slutte å gjøre andre ting da![]()