Ehm til skybert selvsagtHvem har du lånt bort brukeren din til daaa?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ehm til skybert selvsagtHvem har du lånt bort brukeren din til daaa?![]()
Hørtes deilig utSovner nesten på sofaen jeg
Godt å høreJa! Kommer sterkere tilbake!!
Hele 7 uker til takk ... Jeg er så lei av at folk skal drive på sånn. 3 gang siden 2013 ...Så da kommer de en liten tur på besøk, da
Når er det dåp?Sitter og planlegger dåp i kveld, hva driver dere på med?
Må bare kaste deg ut i detJeg startet men innså det aldri kom til å gå. For mange nye sider. Hehe. Dere er rå!
Hva har skjedd??Begge er i seng nå, og skulle kose meg med tid for hjem, men så hadde bare halve programmet blitt tatt opp![]()
Så koselig! Når skal du ha dåp?Sitter og planlegger dåp i kveld, hva driver dere på med?
4. oktober så det er en stund tilNår er det dåp?
Ja, det er barnas uker denne ukaDet har jeg ikke fått med meg
Supert, kjører forbi der i morgen!
Ehm ny med nå ha. Men jeg brukte 4000 forrige ukeOgså har vi bare kommet til 1. i måneden![]()
Jeg gjør detPleier dere å lese igjennom alt som er postet siden sist når dere logger på her?![]()
Verdens beste mann reddet meg akkurat fra en edderkopp som var mellom meg og mobilen![]()
4. oktober.Så koselig! Når skal du ha dåp?
Her ser jeg på Orange is the new black of surfer på forumet![]()
Er vel et fargespørsmål det daOkeiBra pris spør du meg
Vi har mer enn det dobbelte
![]()
Håper du klarer det
Antall innlegg altså, ikke svime av noe mer![]()
Har fått litt gjort du da i dagHørtes deilig utHer har vi styra med å henge opp bilder, ta på nye stoltrekk på de ny malte spisestuestolene, lagt teppe under spisestua, rydda, støvsugd, handla inn til å bygge stativ til mosekurven, vaska klær, pakka bort sommerjakker og funnet frem høst/vinter klær
![]()
Drevet med litt av hvert.. Så nå slang jeg meg endelig på sofaen
Ser ut som at det stoppa helt opp ifht fødsel.. Hjelper ikke å slappe av og heller ikke å styre med ting
Hun kommer vel når hun kommer
![]()
Jeg gjør det
Men er blitt fortalt at jeg er ko-ko da..![]()
Hører på litt musikk og planlegger morgen dagenSitter og planlegger dåp i kveld, hva driver dere på med?