Hun ene damen hadde ikke en gang en ordentlig håndhilsenJa, ikke sant![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun ene damen hadde ikke en gang en ordentlig håndhilsenJa, ikke sant![]()
Det verste var at jeg spøkte med det til mannen og han reagerte ikke på det i det hele tattJa det synes jeg du burde
Ja nå gikk det virkelig unna. Nei i morgen skal jeg endelig ha en helt rolig dagJa, det går fort i svingene nå
skal du noe kjekt i morge
Har du akkurat begynt å strikke? Den vesten ser litt avansert ut synes jeg, tror jeg må øve ganske mye før jeg kommer dit... Da har sikkert lillegutt blitt for stor i mellomtiden![]()
Det burde jeg og ha gjort
Var ikke det forrige gang iallfall. Herregud. Nei jeg blir bare flau av å tenke på det.Det trenger den ikke være nei![]()
Jeg liker den veldig godtNei det har jeg ikke
Ha ha da er det ille altsåDet verste var at jeg spøkte med det til mannen og han reagerte ikke på det i det hele tatt![]()
Enn så lenge er alt ok![]()
Det er diggJA til marshmellows og krem!!![]()
Ser i grunn lite serier jegJeg liker den veldig godt![]()
God ideSitter og ser på et program på NRK1 om navn.
Mange skifter til rare navn.
Så blir jeg sittende å tenke, ja da jeg vet det er farlig det, Musemor har liksom blitt en del av meg.
Kanskje jeg skal ta det som mellomnavn![]()
Strikka bare små firkanter og sydde sammen.Babypledd hadde vært noe da
Hvordan ser det ut?
Synes ikke jeg merket noe til det sist, men vi får se neste gangVar ikke det forrige gang iallfall. Herregud. Nei jeg blir bare flau av å tenke på det.
Det er ganske billig hvis du kjøper i løsvekt da, bare knekk av en ganske liten bitJeg pleier å bruke den til asiatiske retter hvor jeg kanskje trenger 1 ss. Og så blir resten ofte liggendelitt bortkasta penger
![]()
Det kan jeg jo kanskje klare.Strikka bare små firkanter og sydde sammen.Rosa og lilla
![]()
Deilig med en slappe dagJa nå gikk det virkelig unna. Nei i morgen skal jeg endelig ha en helt rolig dag
Heldig du daSynes ikke jeg merket noe til det sist, men vi får se neste gang![]()
ja hihi smarting hanHaha! Lurt å spare![]()
Okei. Her ser vi en del om kveldeneSer i grunn lite serier jeg