jenta86
Gift med forumet
Har termin 5.oktoberDet skjønner jeg godt
Når har du termin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har termin 5.oktoberDet skjønner jeg godt
Når har du termin?
Eh ja... Ha ha! Gøy daGår unna idag![]()
Hvor lenge er det igjen?Håper den siste tiden går kjeeeeempe fort![]()
Ja, det går fort i svingene nåHimmel som dere skravler
Ja det er en sånn grønnsak (?) som man typisk glemmer innerst i kjøleskapet. Med mindre man passer på å lage te av den daOi. Aldri prøvd... Har ikke noe liggende dessverre. Måtte kaste ingefæren i går fordi den var muggen! Men må absolutt prøve!takk for tips
![]()
Nei det har jeg ikkeSer game of thrones nå
Har du sett den?
Håper jeg ogHåper det ikke er sånn resten av tida da![]()
Alltid gøy med pakkeJeg har vært på posten å henter pakke med treningsklær![]()
Ja det synes jeg du burdeSitter og ser på et program på NRK1 om navn.
Mange skifter til rare navn.
Så blir jeg sittende å tenke, ja da jeg vet det er farlig det, Musemor har liksom blitt en del av meg.
Kanskje jeg skal ta det som mellomnavn![]()
34 dager igjenHvor lenge er det igjen?
Det trenger den ikke være neiHåper jeg ogmen ammetåka er ikke nødvendigvis bedre...
![]()
Ja hvertfall når det er treningaklærAlltid gøy med pakke![]()
34 dager er ikke mye da34 dager igjensynes det høres mindre ut å si dager enn 5 uker
![]()
He he det er ikke så lenge til34 dager igjensynes det høres mindre ut å si dager enn 5 uker
![]()
Hvor har du kjøpt treningsklær?Jeg har vært på posten å henter pakke med treningsklær![]()
Det kan jeg tenke megJa hvertfall når det er treningaklær
Jeg pleier å bruke den til asiatiske retter hvor jeg kanskje trenger 1 ss. Og så blir resten ofte liggendeJa det er en sånn grønnsak (?) som man typisk glemmer innerst i kjøleskapet. Med mindre man passer på å lage te av den dahusk å trekke den lenge, eller ha i kokevannet et par min.
Men da blir det fort med Marshmellows og krem *angelface*