Skravletråd september

Jeg tenker jeg ser det an noen dager før jeg går så langt, selv om jeg ikke kjøper legen på legevakta som sin forklaring på "varme og stress" akkurat, så tror jeg 60% skal fungere, det er jo pga bekkenet, ikke besvimelse da.

Men om jeg føler meg som jeg er i dag, i morgen, så er jeg usikker på om jeg bør holde meg hjemme. Litt hodepine på en måte/sliten. Men ikke sånn akutt svimmel som jeg ble i morges da
Var det lavt blodtrykk da? Eller blodtrykksfall? Ikke noe bra å gå på jobb når man blir så dårlig iallfall :-( :-( da er det bedre å holde seg hjemme selv om det er kjedelig :-( jeg er 50% sm ut denne uka. Så får vi se fremover da hvordan det blir. Men jeg sliter med migrene og hodepine da.

Hørtes spennende ut med de stjernene :)
Kunne gjerne tenkt meg bilde av dem :)
Ikke jeg heller... Har vært på jobb. Nettopp kommer inn døra hjemme. Var heldig og fikk middag hos foreldrene mine da. Det var deilig. Nå sover lillegullet søtt <3

Henge opp stjerner?? Det hørtes utrolig koselig ut!! <3

Pretty much :P
Ble slikt
1441127213528.jpg1441127231485.jpg

Var det lavt blodtrykk da? Eller blodtrykksfall? Ikke noe bra å gå på jobb når man blir så dårlig iallfall :-( :-( da er det bedre å holde seg hjemme selv om det er kjedelig :-( jeg er 50% sm ut denne uka. Så får vi se fremover da hvordan det blir. Men jeg sliter med migrene og hodepine da.

115/77 da jeg kom til sykehuset, bkodtrykksfall har jeg jo til tider sånn til vanlig, men det pleier bare å være "holde meg fast i noen sekunder til verden er i vater" liksom. Dette var mer langvarig, først svimmel, så sitte, fortsatt vimmel, men greit, hent drikke da, sitte litt, prate litt, kvalm... oi da.

Jeg tror basert på hva jeg mener jeg hadde totalt sett da måneden begynte, og at jeg skal opp i liek over 41 150 for å være ajour i dag, men jeg vet ikke helt. Vi får se.

Kvelden er lang enda, men jeg vet ikke hvor lenge jeg blir våken, jeg kjenner meg ikke helt i toppslag, og er usikker på om jeg skal gå på jobb i morgen eller ei.

Egentlig er jo min sykemelding planlagt at jeg er hjemme onsdager, men så ble jeg jo hjemme i dag etter at jeg svimte av like etter at jeg kom på jobb i dag, og siden jeg er delvis sykemeldt har jeg ikke lov til å ta egenmeldingsdager, så jeg lurte på å bare bytte om på dagene, men jeg får se hvordan jeg føler meg når jeg står opp, lite aktuelt å dra dit og svime av igjen i alle fall.

Vi har en logistikk å løse i det at den ene bilen står igjen på jobb også, egentlig...
Ja, det er enda en del igjen av kvelden. Er ikke så farlig om man ikke rekker mye skravling i dag. Enda mye igjen av måneden. Hvis du er sliten så ville jeg nok tatt kvelden :)
Blir fort ekstra slapp og sliten når man besvimer også. Du må jo bare se i morgen hvordan formen er. Kan ikke presse kroppen for mye heller.

Ja, det er enda en del igjen av kvelden. Er ikke så farlig om man ikke rekker mye skravling i dag. Enda mye igjen av måneden. Hvis du er sliten så ville jeg nok tatt kvelden :)
Blir fort ekstra slapp og sliten når man besvimer også. Du må jo bare se i morgen hvordan formen er. Kan ikke presse kroppen for mye heller.

Ja, jeg stresser slett ikke med å skravle ekstra i dag, det er lenge igjen av måneden.

Det frister virkelig ikke å trene ute i dette været her... Treninngslyst kom treng deg på, her skal du motstand finne :p

Ja, jeg stresser slett ikke med å skravle ekstra i dag, det er lenge igjen av måneden.
Det skjønner jeg godt :)
Bare å ta det rolig :)

Ja, satser på det :)
Jeg er 24+1 nå, så det går da fremover :)

Det går unna ja. Plutselig så er du i mål, og frøkna her er blitt 5 mnd :o wow, det virker jo egentlig så langt frem i tid, men ikke når jeg ser sånn på det...hehe

Back
Topp