Jeg vetAawalle burde jo ha det, virker jo så sosialt og kjekt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vetAawalle burde jo ha det, virker jo så sosialt og kjekt
![]()
Jeg vetvar ikke mange nok barn her når jeg hadde baby...bor på landet veit du
![]()
Huff ja, det er dyrt!Ja, er en fare for det
Jeg handlet en del ullklær sist uke og det koster jo litt også,,
Bare å glede segSkal snartstår i ovnen nuh!
Alt og ingenting?Jeg klarer virkelig ikke følge med her i dag.
Hva skravles det om?
Har ikke vært her så mye de siste timene selv.Her skravles det ser jeghar akkurat kommet meg inn døra og fått lagt lille gullet.
Det vanlige med andre ordAlt og ingenting?![]()
Har de tatt mer kontakt utover møtet idag da?Jabare føler de er litt innpåslitne og det er noe jeg ikke takler så godt generelt
Hørtes snadder utDa er wokmiddagen til meg og snuppa inntatt!
Godt var d, selv om jeg glemte å kjøpe minimais idag.
Ble nudler, blomkål, gulrot, sjallottløk, sjampignon og kantarell![]()
Hørtes spennende ut med de stjerneneHar ikke vært her så mye de siste timene selv.
Mini sover, frøkna spiser kvelds, eldsten er ute og mannen henger opp stjerner som skal lyse opp høstmørket
Jeg kjøpte både til lillesøster og storesøster, så da gikk det fort noen kronerHuff ja, det er dyrt!
Her er det heldigvis bare eldste som trenger![]()
Har ikke vært her så mye de siste timene selv.
Mini sover, frøkna spiser kvelds, eldsten er ute og mannen henger opp stjerner som skal lyse opp høstmørket
Det vanlige med andre ord
Ja, satser på detHuff, kjedelig. Håpe det roer seg![]()
Ohh namme![]()
Bakt det før?
Ja, strikker![]()
Tusen takk![]()
Jeg vet ikke helt hvor jeg ligger selv. Tenkte jeg skulle komme over 100 i dag, og tror ikke jeg er alt for langt unna. Men ja, langt opp til toppen. Pleier å være slik da![]()
Oi såpass?? Kanskje bedre med full sykemelding da??Jeg tror basert på hva jeg mener jeg hadde totalt sett da måneden begynte, og at jeg skal opp i liek over 41 150 for å være ajour i dag, men jeg vet ikke helt. Vi får se.
Kvelden er lang enda, men jeg vet ikke hvor lenge jeg blir våken, jeg kjenner meg ikke helt i toppslag, og er usikker på om jeg skal gå på jobb i morgen eller ei.
Egentlig er jo min sykemelding planlagt at jeg er hjemme onsdager, men så ble jeg jo hjemme i dag etter at jeg svimte av like etter at jeg kom på jobb i dag, og siden jeg er delvis sykemeldt har jeg ikke lov til å ta egenmeldingsdager, så jeg lurte på å bare bytte om på dagene, men jeg får se hvordan jeg føler meg når jeg står opp, lite aktuelt å dra dit og svime av igjen i alle fall.
Vi har en logistikk å løse i det at den ene bilen står igjen på jobb også, egentlig...
Her skal det strikkes en lue til hver av ungene og en vest til guttungenJa, satser på det
Jeg prøvde det første gang forrige uke. Ble veldig populært her i huset, så da prøver jeg igjen
Hva strikker du da?
Oi såpass?? Kanskje bedre med full sykemelding da??