De eldste barna mine komplimenterer hverandre
Ved middag gaflet den ene i seg fisken, og den andre brokkolien
Haha viktig at man utfyller hverandre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De eldste barna mine komplimenterer hverandre
Ved middag gaflet den ene i seg fisken, og den andre brokkolien
Her ble det taco, for det har vi ikke spist på flere uker. Spiser som oftest på fredag, men nå har vi vært borte flere ganger og det er vi denne fredagen også.det spiste vi på søndag etter ungenes avgjørelse.
I dag holder mannen på å lage kjøttkaker, meg bevisst har vi ikke poteter, så de serveres sikkert med ris eller pasta. Tror ikke vi har potetmos heller, så jeg kommer ikke på annet vi har, men hva vet jeg, det var ikke jeg som handlet, jeg satt pent og pyntelig i bilen og ventet.
Slik er det her også..Tilsammen blir det bra da ja. Sånn er mine også til tider, men jeg bekymrer meg igrunnen ikke, for det varierer hvem som vil ha hva fra dag til dag, så totalt sett får de i seg det de skal ha. Bare ikke nødvneidgivs alt i et måltid.
Han skulle gjøre det ❤ men jeg spiser ikke godsaker i ukedagene...Det er litt foor godtGod plan ! Kos deg
For det gjør jeg
![]()
Her ble det taco, for det har vi ikke spist på flere uker. Spiser som oftest på fredag, men nå har vi vært borte flere ganger og det er vi denne fredagen også.
Satser på at mannen har husket noe til kjøttkakene da. Er selv vant til poteter, men har man ikke får man ta noe annet![]()
Slik er det her også..
Så kjektFikk meg to bukser, to skjorter, bukse til eldste og romdrakt til mellomste![]()
Ja, da blir det vel travelt. Her er det slik at vi dropper taco de gangene vi reiser bort. Da blir det for sent å lage taco på fredag. Nå i sommer har det blitt lite, da det ikke har fristet for mye i varmen og vi har heller ikke fått det servert når vi var på ferie.Vanligvis fredager her også, men det var lite aktuelt når gutta i huset skulle være på fotballskole 17-19 så da ble det noe kjapp mat før de gikk.
(Vanoigvis fredag betyr sikkert at jeg kan telle de reelle tacomiddagene på fingrene i 2015 så langt, for "bare på fredager pappa spiser middag med oss", nemlig.)
Noe tilbehør blir det, og potet er jeg også vant til, men jeg mistenker disse serveres som karbonader, ikke kjøttkake (i brun saus), og da fungerer både ris, pasta og potetmos for min del.
Kjempe fintLovet å komme med bilder på forje mnd trå. Men er ikke helt ferdig, så dere kan jo sniktitteFor de av dere som har lyst
![]()
![]()
Så artig daDa har jeg og lille F vært på første barseltreff!veldig koselig, kjekk gjeng! Har blitt invitert med på både trilletur og babykino allerede
![]()
Det er typiskAldri dra på butikken på tom mage ! Spist meg kvalm på sjokoladeboller![]()
Endel klær til meg selv, en bukse til eldstemann og romfartdrakt til mellomsteHva har du shoppet i dag da?
Takk for detKjempe fint![]()
Har faktisk en hel familieJa du har vel litt mer i livet enn bare bv vil jeg tru![]()
Ganske overbevist!Er du helt sikker på det?
Skal du ut?Mhm ellers blir jeg våt
Taco er ikke feilI dag ble det taco
Så godt å høre. Synes tida går fort her også, til tider litt for fort :/
Hvor gammel er hun blitt nå?
God ettermiddag søtaGod ettermiddag damer![]()
God og mett etter middag her![]()
Grei dag med planleggningsdag på jobb og ikke minst gratis god lunsj![]()
Handlet noe garn og klar for nye strikkeprosjekter![]()
Gjort i dag da?