Ja han blir så gladDet setter han nok stor pris på![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja han blir så gladDet setter han nok stor pris på![]()
Er bare å sette seg inn i bilen å kjøre detHar så lyst til å dra dit! Til Hadeland Glassverk.
Åå det vekker barndomsminner med å lage sitt eget glass og kjøpe telys med søte motivHar så lyst til å dra dit! Til Hadeland Glassverk.
Ja kom da velHar så lyst til å dra dit! Til Hadeland Glassverk.
Vi handler og du står for lunsj?Ja kom da vel![]()
Synes ikke de få dagene teller
Det har jeg aldri gjortVel nå lurer du deg selv tydeligvis
Uff...stakkars lilleDa sover lille U igjen.
Håper han sover litt lenger denne gang.
Han har sutret mer eller mindre konstant siden han våknet siden han var trøtt stakkars liten..
Er også starten for meg i år også
Mitt mål er å bli ferdig før 1.des![]()
Jeg også siden jeg egentlig er syk og bør slappe avUff...stakkars lille
Håper han får seg en god dupp!
StakkarsDa sover lille U igjen.
Håper han sover litt lenger denne gang.
Han har sutret mer eller mindre konstant siden han våknet siden han var trøtt stakkars liten..
Jeg tenker også være ferdig med julegaver og julekort til 1.des. Og noe bakingEr også starten for meg i år også
Mitt mål er å bli ferdig før 1.des![]()
Det er min plan, ogJeg tenker også være ferdig med julegaver og julekort til 1.des. Og noe baking![]()
Lykke tilSkravles senere jenterønsk meg lykke til med møte
de sa Okei når vi avtalte møte å hente lille N 15:00 så jeg går så jeg får hentet henne til da
![]()
Masse lykke tilSkravles senere jenterønsk meg lykke til med møte
de sa Okei når vi avtalte møte å hente lille N 15:00 så jeg går så jeg får hentet henne til da
![]()
Greit å bli ferdig med det i god tidJeg tenker også være ferdig med julegaver og julekort til 1.des. Og noe baking![]()