Ingen anelseHva står på menyen i dag da?
Noe lettvint siden vaskedama er hos oss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen anelseHva står på menyen i dag da?
Veldig moro for degFøler meg hormonell som sitter å har tårer i øyne om at jeg vantfølte det passet veldig bra nå
![]()
Takk for detTusen takkdu og
![]()
Så fin måte å prøve å hevne seg på da.Tusen takk for klemmen!
Dette er noen som skal hevne segikke sant
er bare at jeg ikke liker bv fra før av. Mormoren min blir med
takk for gode ord
![]()
Hun burde i alle fall skifte før vinteren nå da. Kan jo ikke være spesielt gode vinterdekk :/Ja, vethar forklart henne alt om bremselengde og vannplaning, men det går ikke inn.Hun lovet at hun skulle skifte dekk i vår. .
Kjenner jeg burde ha laget med lunsj, men lille U vil ha nærkontaktKlokken er tolv og jeg har ikke kommet igang enda.... slappe dag!!
Da passer det med noe lettvintIngen anelse
Noe lettvint siden vaskedama er hos oss![]()
Ja, det skal jeg gjøreKlart jeg kan
Si ifra om det hjelper![]()
Hva skal du ha til lunsj?Kjenner jeg burde ha laget med lunsj, men lille U vil ha nærkontakt
Gjør noe med humøret ogsåNei, vi gjør jo ikke det! Men merker at dagen blir lengre når været er grått.
Ja, det burde hun absolutt!Hun burde i alle fall skifte før vinteren nå da. Kan jo ikke være spesielt gode vinterdekk :/
Hehe...helt greit med noen sånne dager ogsåKlokken er tolv og jeg har ikke kommet igang enda.... slappe dag!!
Lykke til med altTakk ja! Spennende absolutt. Tiden bare føles så tregt nå frem til det![]()
Ikke sikkert detDu raser nok fort avgårde![]()
Håper du får en fin dag på jobbenJepp. Typisk meg. Nå er jeg snart fremmejobbe litt senere i dag. Gjesp... Trøtt ennå.
Vet ikke helt enda.Hva skal du ha til lunsj?
De blor fort storeJa, føles nesten sånn
r og ler og greier nå jo
![]()