Ja, vi må få tid til å nyte litt høst førstNeei det går ikke, høsten er en fin tid så den må vi få nyte før det blir juul![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, vi må få tid til å nyte litt høst førstNeei det går ikke, høsten er en fin tid så den må vi få nyte før det blir juul![]()
Flink du er med ukeshandelBortsett fra regnværet så er alt bra her! Skal snart ut og handle middag for resten av uka.
Alt bra i Vestfold?![]()
September blir nok din månedJeg tar tilbake det jeg sa om å ikke like september
For en start på måneden! Får vite av legen at jeg får stå på fast lavdose prednisolon mot den autoimmune sykdommen. OG vinner ida ising stellevesken fra August topp100![]()
Dette må bli en bra dag!
Kanskje vi kan toppe september med en positiv test i slutten av måneden også???![]()
Samme ønsket jegUff hadde lyst til å ha litt fler innlegg før den kom..
Sender deg en god klem
Tusen takk for klemmen!Det err mange som mener det er bedre å si i fra en gang for mye enn en gang for lite sånn i tilfelle.
Så lenge barnehagen og legen er på din side har du ingenting å bekymre deg over.
Det kommer til å gå så bra skal du se![]()
Ja, september må bli min måned!September blir nok din måned
Hurra!
Yeei, grattis med det10 innlegg foran Ronja![]()
Ja, vetLikevel så høres det skummelt ut:/
Så flink du erTredje plass herhar iallefall klart dagens mål
![]()
Helt enigJa, september må bli min måned!![]()
Er som regel når man har god tid det går galtMan klarer ikke passe på klokka når man har god tid tydeligvis... Rakk heldigvis bussen likevel.
Nei, vi gjør jo ikke det! Men merker at dagen blir lengre når været er grått.Flink du er med ukeshandel
Samme drittværet her desverremen det får vi ikke gjort noe med..
Alt bra![]()
Mye spennende framover for deg1 mnd til jeg fyller årRett under en mnd til jeg begynner på førkur. Under 2 mnd til jeg skal ta operasjonen.
Jeg gleder meg og skulle ønske tiden gikk fortere altså!
Du raser nok fort avgårdeSamme ønsket jeg![]()
Jepp. Typisk meg. Nå er jeg snart fremmeEr som regel når man har god tid det går galt
Bra du rakk den!
Gratulerer så mye med flott premieJojeg har ikke sjekket den andre profilen. Oi nå ble jeg litt satt ut
tusen takk
![]()