Skravletråd september

Jeg tar tilbake det jeg sa om å ikke like september:D
For en start på måneden! Får vite av legen at jeg får stå på fast lavdose prednisolon mot den autoimmune sykdommen. OG vinner ida ising stellevesken fra August topp100 :D
Dette må bli en bra dag!
Kanskje vi kan toppe september med en positiv test i slutten av måneden også???:D

Det skal vi nok :p
Hva er dine planer da? :)
Slappe av frem til halv 2 :) så møte, men var akkurat hos legen min. Hun sier dette med bv var så unødvendig. Sier jeg gjør alt for jenta mi ❤️ er jo ME-syk, men man skulle ikke tro det når man ser hvor mye jeg gjør for lille N :)

Jeg tar tilbake det jeg sa om å ikke like september:D
For en start på måneden! Får vite av legen at jeg får stå på fast lavdose prednisolon mot den autoimmune sykdommen. OG vinner ida ising stellevesken fra August topp100 :D
Dette må bli en bra dag!
Kanskje vi kan toppe september med en positiv test i slutten av måneden også???:D
September er en fin måned:) krysser fingrene for en positiv test:)

Hun er ti måneder. Hun våkner alltid etter 3-4 timer. Sånn har alle ungene vært:(
Eldste var slik.
Når han var 8 måneder prøvde jeg å gi han vann isteden for melk når han våknet og brått sove han hele natten..

Slappe av frem til halv 2 :) så møte, men var akkurat hos legen min. Hun sier dette med bv var så unødvendig. Sier jeg gjør alt for jenta mi ❤️ er jo ME-syk, men man skulle ikke tro det når man ser hvor mye jeg gjør for lille N :)
Bra det gikk fint hos legen:)

Back
Topp