Julegave til kbEtter hva??![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Julegave til kbEtter hva??![]()
Det er veldig kjekt. Og så går det så fort, spesielt med babytøyÅh. EN dag skal jeg lære meg å sy![]()
Ja syns det. Han har vært ekstremt på det å ville bruke meg som tutt på nettene hele tiden. Og spesielt siste uken
Det er veldig kjekt. Og så går det så fort, spesielt med babytøyfint for oss med dårlig tålmodighet
![]()
God nattDa tar jeg og huleboeren natta![]()
Dere får skravle videre jenter
God natt...![]()
Han hinter frem av og til om en ny genser til vinteren. Strikke marius til han i fjorHaha, kanskje det var et hint![]()
Veldig søte. Og så er det jo unike plagg, man kan velge alt selvHehe, og så blir det vel så søte små og fine plagg![]()
Så flottHer er hun fire uker før tiden.
Samboer er sendt på butikken for å kjøpe collett nå faktiskbytta du alle måltidene med en gang eller bytta du merke gradvis?
Ja på dagtid gjør han det men på kvelden bare spytter han den og, vrir seg vekk og bare leker med den. Vil ikke ha den:-(.Tar han smokk da?
Veldig moroÅjaså morro
Grønne granny smith er SÅ godt da!Red lady! Er ikke så glad i gule, men grønne og de sprø røde er knallgode![]()
Fysj...melne epler er pyton!Ja de grønne kan være litt sure for magen. De røde er søte og fine. Men de må ikke være melne!
Dere som skal selge, sant? Tomter? Boliger?Veldiggleder meg masse!
Samme som her detEr samboer som er kanalsjef på kveldene. Så er nok pent nødt å se på det han ser på, jeg skravler jo bare på bv uansett![]()
Ok da. FlisespikkeriMer napp enn rykk spør du meg![]()
Takk for det søte duTakk det samme når den tid kommer![]()
Ja det er så skuffende detFysj...melne epler er pyton!![]()
Lykke tilCollett it is!
Har alltid noen epler i kjøleskapetGrønne granny smith er SÅ godt da!