jenta86
Gift med forumet
Synes jeg ogsåGreit når man har alt klart i god tid![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes jeg ogsåGreit når man har alt klart i god tid![]()
Uuuuuh. God ide! Kan den stå inne da?? Eier ikke grønne fingreDu kan jo plante din egen ingefær![]()
Fikk mye fint daDet vil jeg tro![]()
Ja,stresser mer på at hun kommer i puberteten snart også konfirmasjon...baah!He he er du sikker på det
Ja klarte ikke å stoppe med 1![]()
Konfirmasjon koster litt gittJa,stresser mer på at hun kommer i puberteten snart også konfirmasjon...baah!![]()
Må ikke vente for mye daSynes jeg ogsågår bare å venter nå
![]()
Finne senga om du har mulighet til det daSovner nesten på sofaen jeg
I know! Men har det klart,ved at vi har satt av penger til detKonfirmasjon koster litt gitt
Babyteppe bør du klare syns jegJa, må se om det er noen mulighet for at det kan bli noe![]()
Det er litt for tidlig; )Finne senga om du har mulighet til det da?
Har masse å fylle dagene med framover,så kjedlig tror jeg det ikke blirMå ikke vente for mye da
Kan jo bli overtid også. Kjedelig hvis man tror det skal skje før også![]()
Ja det er dyrt detI know! Men har det klart,ved at vi har satt av penger til detdet dyreste blir vell bunaden
![]()
Det får tiden viseBabyteppe bør du klare syns jeg![]()
Ok, lykke til på torsdag daNei, men de er så innpåslitne på møtene sinehjembesøk på torsdag og da er vi 4 voksene her hjemme
![]()
Greit å ha noe å holde på med jaHar masse å fylle dagene med framover,så kjedlig tror jeg det ikke blirhar startet med julegave forberedelsene så tiden går den
![]()
Ja iallefall i dagHehe nei det er rart med det der altså ! 1 er somregel for lite![]()