Lolo
Forumet er livet
Men tenk for en julegave å få da!!Det gjør det helt klart
Tenkte mest for storesøster sin del da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men tenk for en julegave å få da!!Det gjør det helt klart
Tenkte mest for storesøster sin del da![]()
Har vurdert det lenge her jeg også,men skal tenne på noen lys litt senere og da blir det fin varme inn herMåtte fyre her i kveld, skikkelig høstvær ute![]()
Ja, det blir jo helt klart den beste julegavenMen tenk for en julegave å få da!!![]()
Ja,utrolig hva kroppen venner seg tilMen man vennet seg fort til det etterhvert![]()
Hardt å holde seg våken når ungen knapt sover om nettene.
Blir deilig nå som det blir varmt og godt her ogsåHar vurdert det lenge her jeg også,men skal tenne på noen lys litt senere og da blir det fin varme inn her![]()
Går vell bra regner jeg medHun er 2,5 år![]()
9 minutter igjenJeg får se nå på neste oppdatering![]()
Det har jeg ikke hørt noe om![]()
Ja,elsker å høre det knitrer ❤Blir deilig nå som det blir varmt og godt her også
Liker godt fyr i peisen![]()
Åh, fikk du ikke memoen? Vel, nå vet du![]()
Herlighet. Mobilen klikka heelt her nå :SÅh, fikk du ikke memoen? Vel, nå vet du![]()
Det gjør det helt sikkertGår vell bra regner jeg medfin julegave til dere alle det
![]()
Nærmer seg nå ja9 minutter igjen![]()
Ja,utrolig hva kroppen venner seg til![]()
Den var allerede reservert, så du er litt sent ute dessverreÅh, fikk du ikke memoen? Vel, nå vet du ;
Den var allerede reservert, så du er litt sent ute dessverre![]()
Ja, det er herligJa,elsker å høre det knitrer ❤
Men man skal ikke tyne seg for lenge heller..må jo selv premiere seg noen ganger for hvor flink man har værtLitt ekstra hardt når graviditeten satte fart på søtsuget. Holdte meg unna ganske lenge da før jeg sprakk![]()