jenta86
Gift med forumet
Det er jo i allefall bra jobba!Godt jobbajeg var to år uten søtsaker overhodet. Så fødte jeg
hah
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo i allefall bra jobba!Godt jobbajeg var to år uten søtsaker overhodet. Så fødte jeg
hah
Ny annonsering av graviditetNoe skjedd? :/
Godt med kontrollAlt er egentlig klartmangler bare å sette fast bilstolen
fødebaggen pakket jeg for 4 uker siden
hehe...
Det er jo i allefall bra jobba!da vet du jo hva som skal til
![]()
Den som vinner bilstolHvilken plass går du for?![]()
Har ikke det heller jegInnbiller meg att jeg har sett reklame om den for lenge siden...
Må prøve den også da til helgenDa har du gått glipp av noe![]()
Dæven. Hvor mange gravide kjenner du???Ny annonsering av graviditetden 24 i løpet av 19 mnd ... Vår prøvetid
Ny annonsering av graviditetden 24 i løpet av 19 mnd ... Vår prøvetid
Kjipt! Men snart sitter spiren hos dere ogNy annonsering av graviditetden 24 i løpet av 19 mnd ... Vår prøvetid
Jul og påske er tider jeg ikke vil unngå godsakerdet er sant. Sinnsykt hardt den første tiden. men det gikk. Overlevde alle høytider og uten. Det var hardt med en godterielskende familie!
Her har vi heldigvis godt utvalg med ferskvare. I sentrum der jeg bor er det 4-5 matbutikker som ligger på rekke og radLitt kjedelig med de lille ferskvareutvalget vi har![]()
Reservert den plassen lenge før du kom inn i bildet *muhahahhaahh*Det er jo min plass det! :O prøv deg![]()
Håper ikke flere har tatt meg igjen da![]()
![]()
Heldig for meg. Jeg lader.Er så vanskelig å skravle når tlf går tom for batteri hele tiden...
Det vil jeg og haDen er opptatt![]()
![]()