Vi sitter foran glanekassa. Nettopp (vel for en halvtime siden) ferdig med jobbinga.
Da er vi jo noen her
Deilig med alene tid![]()
Ja det er skikkelig diggHerlig!
Jeg og.. Men mini skal vel snart ha mat..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi sitter foran glanekassa. Nettopp (vel for en halvtime siden) ferdig med jobbinga.
Da er vi jo noen her
Deilig med alene tid![]()
Ja det er skikkelig diggHerlig!
Jeg og.. Men mini skal vel snart ha mat..
JaHaha gravid Tiss ? Lukter det anderledes en vanlig tiss ?![]()
er jo i grunn ikke detDet er jo ikke lenge til![]()
Det tenkte jeg også påHaha gravid Tiss ? Lukter det anderledes en vanlig tiss ?![]()
lunsj med mamma og resten har vi stått på med å flytte ting fra kjelleren opp og ting oppe nedGjort i dag ?
jaStakkars lille
Synes ikke at tisset mitt lukter annerledes nå enn før jeg ble gravidJahar du ikke merket det?
Regner her også , men ikke noe flom! får håpe det stopper opp snart hos dere!Nå høljer det ned her. Flom her i Vestfold
Berger dere?Nå høljer det ned her. Flom her i Vestfold
Ikke bra. Regner ikke her i vestNå høljer det ned her. Flom her i Vestfold
Det er jo godt muliger jo i grunn ikke dethåper han kommer litt før termin også
![]()
Nei,er nr 2..men det er 1år sidenDet er jo godt muliger det første?
Er ikke alle som kjenner det. Jeg merker det bare innimellom. Men kjenner folk som kunne vært levende grgraviditetstesterSynes ikke at tisset mitt lukter annerledes nå enn før jeg ble gravid![]()
Snedig...har jeg aldri hørt omEr ikke alle som kjenner det. Jeg merker det bare innimellom. Men kjenner folk som kunne vært levende grgraviditetstester
1 år siden? Fikk beskjed om at kroppen aldri glemmer. Gikk 14 år mellom herNei,er nr 2..men det er 1år sidenså blir jo som førstehangsfødende igjen
![]()
Vi skiller jo ut andre hormoner når vi er gravid, så kanskje det er det som lukterSnedig...har jeg aldri hørt om![]()
Haha! Glemte ei 0..er 10år siden1 år siden? Fikk beskjed om at kroppen aldri glemmer. Gikk 14 år mellom her
Ja,kanskje det...er jo utrolig hva vi kjenner når man er gravidVi skiller jo ut andre hormoner når vi er gravid, så kanskje det er det som lukter
Det var litt lengreHaha! Glemte ei 0..er 10år siden![]()