Det skulle jo ikke være mulig!Alle kan gjøre en feil mener jeg,men må da gå an stoppe før de går aaaalt for langt!
Husker det norske paret som gikk personlig konkurs,hadde 4mill i kredittgjeld..de klarte ikke å hjelpe de...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skulle jo ikke være mulig!Alle kan gjøre en feil mener jeg,men må da gå an stoppe før de går aaaalt for langt!
Husker det norske paret som gikk personlig konkurs,hadde 4mill i kredittgjeld..de klarte ikke å hjelpe de...
Det hjelper ikke egentligFor meg kommer det helt an på hva jeg har inni...
Jeg må desverre skyte dere etterpå daOg vi blir en stor gjeng![]()
Kanskje like greit da![]()
Den tror jeg ikke jeg fikk med meg.Alle kan gjøre en feil mener jeg,men må da gå an stoppe før de går aaaalt for langt!
Tydligvis! Begge hadde godt betalte jobber,stort hus +++ men de brukte opp alt på svada..å betalte aldri for segDet skulle jo ikke være mulig!
Teller mye faktiskSantdet må telle litt
![]()
Er det da ikke bare for oss å signere en taushetserklæring på forhåndJeg må desverre skyte dere etterpå da
Så ikke sensitiv info lekker uuut![]()
Er ikke veldig glad i pølser jeg hellerEr ikke så veldig glad i pølser jeg heller
Mange av de som har blitt med på programmet er jo rett & slett dumme... å så sitte der å tro det ordner seg selv..Den tror jeg ikke jeg fikk med meg.
Selvfølgelig alle kan gjøre feil, alle kan være uheldig å få problemer.
Forskjellen er at mange av de i disse programmene har istedenfor å prøve å gjøre noe med det har valgt å bare ignorere det
Jordbærsyltetøy eller sukkerDet klarer du vel
Hva har du på?
Ååh...det smaker ihvertfall bedre enn StatoilMå i så fall grille den selv på bålet da![]()
HahaDa får vi komme flere ganger![]()
Pannekaker?Jordbærsyltetøy eller sukker![]()
Det var noe jeg ikke har hørt om før?Pannekaker?
Jeg har soppstuing med bacon på
Jeg fant på det selv siden jeg mener pannekaker med sukker og syltetøy er dessert og ikke middag så vi har det først.Det var noe jeg ikke har hørt om før?
Hmm...er det godt med soppstuing da? Liker jo soppstuing,men...Jeg fant på det selv siden jeg mener pannekaker med sukker og syltetøy er dessert og ikke middag så vi har det først.
Etterpå har vi med sukker og syltetøy
Ja det hadde det nokHadde nok blitt koselig det![]()
Østlandet er da ikke Østfold bareEller oss akershusdamer
Norwegian Outlet ligger tross alt ikke i Østfold![]()