Hehe...du prøvde daDet varte ikke så lenge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...du prøvde daDet varte ikke så lenge
Gjør det..Ser dere Luksusfellen?
Ja, jeg får prøve på det en gangDu får kombinere det med noe annet
ja det kan denMensen kan være litt ustabil det første året etter den kommer tilbake etter fødsel, men dersom den ikke kommer snart kan det være en ide å ta en test
Vi kommerHjertelig velkommen til å være med meg på jobb![]()
Skal ikke ødelegge for planene fine. Det hørtes jo veldig godt ut daNei, nei, nei..
I morgen er det torsdag, da er det fisk.
Denne gang er det steketorsk med urterisotto
Da blir det tidligvakt da, kjipingerNei da, vi vil bare ikke komme på nattevakt![]()
![]()
Hihi, du får bare lide deg gjennom detJeg er lei
Men eldste skal ha med seg en kamerat hjem fra skolen, og da måtte de ha det!
Blir vel detGodt det ikke blir tømt ut
ja egentlig snuppa mi er bare 6 mnd såPasser det best om den dukker opp synes du?
Krysser fingre!
Jeg synes pølse er verre altsåHaha...kjøper meg en pølse på vei hjem fra jobb![]()
Det er kjempe godtCarbonara er veldig godt da![]()
Tror jeg har det ganske klartDu får notere det et sted![]()
Besøke oss østlandsdamerJa, jeg får prøve på det en gang![]()
Vi kommer når det er mest action og lekre mennDa blir det tidligvakt da, kjipinger![]()
Ja! Men skjønner ikke hvordan de klarer å ødelegge for seg slik... han nå er litt unnskyldt da han ikke kunne noe om voksenlivet..men lell..Jeppveldig interessant
De to forrige gangene var den veldig nøyaktig noen måneden først for så å tulle litt...ja det kan denhar alltid fått den innen 01 . hver mnd 3 ganger nå.. men kan jo fort bli forsinket noen dager
![]()
Utrolig hvordan de klarer detGjør det..
Da må du lage den selvSer ut til at han jobber