Blir veldig spennendeser lovende ut da
![]()
Så bra at d virker lovende!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir veldig spennendeser lovende ut da
![]()
Men de destruerer gjør de ikke?Vi sender det til Arcus![]()
Å neiii!!og der kom influensa symtomene, så håper de kun er ME !! :/
Hvor bodde du?Okei, ingen planer om en tur dit med det første da. Så vi får se![]()
Okei. Det finnes vel filmer for det meste på youtubeNei,vet jo i utgangspunktet hvordan man gjør det,så prøvde bare nå for å se om jeg fikk det til...å det gjorde jeg![]()
Men finnes masse filmer på youtube.. så på film der når jeg flettet fiskebensflette på meg selv![]()
Har ikke prøvd kinaflette på meg selv enda..
Håper mannen lager litt mat til degDa er ungene i seng, og mannen begynner å mase på at jeg burde spise kveldsmat. Det er åpenbart kveld.
Jeg er jo sulten også, vi hadde tidlig middag før ungenes treninger, så mat må jeg nok ha. Matlysten eksisterer ikke, men mat må jeg ha så lillejenta og jeg får det vi trenger av næringstoffer.
Er du trøtt idag?Lillegutt er på vei i seng i dette øyeblikk. Så skal mor snart følge like etter![]()
Syns ofte ting går lettere med barna når mannen er borte, jeg.
Men alltid deilig å få han hjem, da
Jeg bruker rundt 50 minutter dit, og vi bor 30 km nord for Oslo.Denne ligger en time utenfor Oslo?
Satser på at det hjelper og at den dukker opp i morgen daUæ... Begynner og "bekymre" meg litt , skulle altså hatt tr for 2 dager siden og har enda ikke dukker opptenkte jeg skulle skrive det for da dukker ho nokk opp rett etterpå
![]()
Hjertelig velkommen til å være med meg på jobbJeg kunne godt tenkt meg å vært med RonjaR på jobb en dag![]()
Nei,det var veldog enkelt faktiskOkei. Det finnes vel filmer for det meste på youtube
Var fiskebensflette vanskelig da?
Jippi, så flink du erJuhu! Jeg lærte meg endelig å flette kinaflette nåpå 2 forsøk! Jenta ble kjempe glad og fornøyd at mora endelig klarte det
![]()
Jeg får høre med søsteren om hun skal bortover en tur hvis jeg blir fristetJeg bruker rundt 50 minutter dit, og vi bor 30 km nord for Oslo.
Dette ligger 40 km sørøst for Oslo med 110 km/t fartsgrense mye av veien
Vet ikke helt hva hun synes med en hel gjeng herfra som følger henne en hel dag da![]()
![]()
Mensen kan være litt ustabil det første året etter den kommer tilbake etter fødsel, men dersom den ikke kommer snart kan det være en ide å ta en testUæ... Begynner og "bekymre" meg litt , skulle altså hatt tr for 2 dager siden og har enda ikke dukker opptenkte jeg skulle skrive det for da dukker ho nokk opp rett etterpå
![]()
Da må jeg prøve meg en dagNei,det var veldog enkelt faktisk![]()
Blir nok deilig å få han hjem igjen!Da er mannen påvei hjem! Hurra!
D har gått veldig greit med han borte altså, men godt å ha ham hjemme og![]()