Tror nok det blir vanskelig her også, men satser på mye denne ukaDet hadde vært deilig
Ser dårlig ut her med masse syke barn og mye jobb etterhvert![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror nok det blir vanskelig her også, men satser på mye denne ukaDet hadde vært deilig
Ser dårlig ut her med masse syke barn og mye jobb etterhvert![]()
Tror jeg må handle ingrediensene og lage det i morgen. Han begynte faktisk å massere av eget initiativ også:-O
Ja han får litt ekstrapoeng nåGjør det
Oj oj, kjærestepoeng!!
Ja den kom egt på lørdagDet gikk da fort![]()
Det bør han fåJa han får litt ekstrapoeng nå![]()
Ja han fortjener detDet bør han få![]()
Det var jo ikke måte på hellerHaha, de kåte grännarna![]()
Herlig med et mannfolk som gjør sånt for oss av og til. Må hinte litt til samboer kanskje om en massasje selvJa han fortjener det.
Fornøyd med den da?Ja den kom egt på lørdag
Hahha, ja. Å fy som jeg gleder meg til neste sesong da!Det var jo ikke måte på hellerfor en fantasi da...
![]()
Er veldig herligHerlig med et mannfolk som gjør sånt for oss av og til. Må hinte litt til samboer kanskje om en massasje selv![]()
Ja,det blir gøyHahha, ja. Å fy som jeg gleder meg til neste sesong da!![]()
Nei, den holder på å innspilles enda tydeligvis. Blir sikkert ikke før til neste årJa,det blir gøy![]()
sto det når den skulle komme?
Jeg laga jo sveler til han, så kaaanskjeEr veldig herlig. Så du får hinte litt du også
.
Men da har vi noe å glede oss tilNei, den holder på å innspilles enda tydeligvis. Blir sikkert ikke før til neste år![]()
Da syns jeg han burde gi deg en massasjeJeg laga jo sveler til han, så kaaanskje![]()
Det er santMen da har vi noe å glede oss til![]()
Kanskje jeg skal det jeg ogsåDet er santi mellomtiden skal jeg se alle episodene av solsidan på nytt
![]()
Du får lage liv davelHåper det blir litt mer liv utover kvelden
Så flottJada gikk kjempefint det![]()