Nå har mellomste også fått feberhuff da :/ håper minsten holder seg frisk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå har mellomste også fått feberhuff da :/ håper minsten holder seg frisk![]()
Ble ferdig kl.18Her står fortsatt barnetv på![]()
Blir sikkert koselig med besøk for dere beggelille N tar fri fra barnehagen i morgen og skal leke med ei som er 3 mnd yngregrugleder meg til å se venninnen min for hun er gravid og det synes, men samtidig gleder jeg meg for har ikke sett henne på 3 <3 jeg orker knapt å møte venner pga formen min, men jeg føler at jeg må møte noen
![]()
KjedeligHar ikke vært det helt store idag![]()
Så flott daLille U elsket middagen i dag![]()
Åh NEI! Det var den friuka liksomNå har mellomste også fått febermøkk!!
Håper jeg ikke husker feilDet hadde jo vært gøy![]()
Mulig jeg også skal se detHer blir det farmen![]()
Å nei,så kjiptNå har mellomste også fått febermøkk!!
Jaa!!det var jo enormt!
Kommer det flere sesonger av den?
Best å sove på mamma veit duOmsider sovnet mini. Var då utrolig trøtt stakkar. Men å sovne selv eller ved at jeg stryker han i pannen var ikke kult. Bare sutring og grining og skulle opp. Sovnet på skulderen min så nå ligger jeg her da
Og nå startet mellomste også med feberHihi, godt det er flere![]()
Sant detBest å sove på mamma veit du![]()
Får håpe på det. Lite liv i gubben her så får heller være litt herHåper det blir litt mer liv utover kvelden
Håper du klarte detDa var det p prøve å lirke mini over i sengen sin uten at han våkner:-/
Jada gikk kjempefint detHåper du klarte det![]()
Og alene med dem...Og nå startet mellomste også med feberkaoset er komplett!
Men nå har samboer tatt kontroll over tven ikveld, så det spørs om jeg ikke må se opptaket imorgenMulig jeg også skal se det![]()
Det hadde vært deiligDet er dethåper å bli ferdig med mest mulig nå i løpet av september.