Ja har gledet meg en stund nåSå spennendedet er gøy!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja har gledet meg en stund nåSå spennendedet er gøy!
Til fordel for Forum liksom![]()
Nei ser den ;-)
Er han stolt far?
Heldige du som kan detJa kjente jeg trengte det. Men nå lurer jeg på om jeg skal tusle i seng![]()
Hahah, nei, kjenner deg for godt ;-)Fader, deg klarer jeg liksom ikke å lure!?!?![]()
Det skal jeg se, for vi har SumoSkulle se Tusvik og Tønne. KOm på det i reklamepausen før neste program![]()
Typisk. Skjedd meg også flere ganger:-/Skulle se Tusvik og Tønne. KOm på det i reklamepausen før neste program![]()
Det kommer jeg nok til å gjøre helt fint, er ikke tvil om det..Det må du gjøre, så kommer du i mål![]()
Hadde jeg også gjortNei, tror vi beholder baby, gitt
Ja, han er ganske så stolt!![]()
Niks. Litt tilHmmm... Da har jeg tre andre retninger å velge mellom.![]()
Østover?
Sofa er diggHar slengt meg ned i sofaenJobber du natt?
Ja støtter det valget ;-)Nei, tror vi beholder baby, gitt
Ja, han er ganske så stolt!![]()
Tusvik og tønneHvilket program var det?
Kos deg med mannfolketDa kom omsider gubben hjem fra trening. Da får jeg være litt sosial med han også kanskje før vi legger oss![]()
Godt å være ferdig når alle andre Aslak starte daSofa er digg
Ja, jeg jobbet til kl 0430..
Bare å jobbe påJobber med saken. Har noen skravle bøtter over meg
![]()
Så flott!
Joda, bra her. Men som du vet er høsten hektisk i bhg. Særlig på småbarn![]()
Så er sliten. Og så har jeg løfta på meg skikkelige muskelknuter i nakken, så vært på nippet til betennelse. Fikk nålebehandling av osteopaten min i går, og nå har jeg en arm og skulder som er øm og støl![]()
Men var mye verre før han behandla meg da ;-)
Godnatt og sov godtNei nå hiver jeg inn håndkleet og tar kvelden. God natt og skravles i morgen![]()
Så lenge har ikke jeg tenkt til å sitte oppeSofa er digg
Ja, jeg jobbet til kl 0430..
Jeg må få sett det jeg og!Det skal jeg se, for vi har Sumogjett om jeg gleder meg!!!
har gleda meg leeeeenge!