skravletråd søndag 12.02

Nå spør jeg igjen: Er det noen som vet hvem disse på terminlista??? - SSC, HormonTrollet, Maja26, Steinbukken0301, Lilje74, sarina?? Har prøvd å sende pm til dem, men får ikke svar....

da var jeg her igjen...
etter litt nei masse soving på sofaen[:D]
middag og defragmentert dataen,begynte å bli treig...å det har tatt over 2 timer...ble litt irritert over at det tok så lang tid[:@]
men endelig[;)]
å nå sitter jeg og spiser popcorn som min snille sambo har laget...
å drikker saft å gjett om det er mye bølling i magen nå[:D][:D]

herregud før en dag. jeg er helt ødelagt. jeg er trøtt å vil bare sove. å når jeg hoster så "lekker" jeg der nede. må gå med bind før å være på den sikre siden. er det noen andre som har det sånn?

lurt med knipeøvelser for å forebygge/ unngå dette...

ORIGINAL: Marihøne77

Har hatt en kjempekoslig helg med besøk av besteveninnen min som flyttet vekk for en stund siden. Skikkelig jentehelg med ut og spise, kino, skravling, shopping kafe og sånn[:)]  Kjekt!
Forresten Katrine35: Er det vanlig med kynnere så tidlig? Har ikke det enda. Men snakket med en annen gravid i dag som hadde det fra 4 måned

jordmor så på tirsdag at fra nå av var det normalt med kynnere...så de begynner tidlig...har hatt en del idag...akkurat som om jeg har gangsperre i magen[&:]

ORIGINAL: Marihøne77
Forresten Katrine35: Er det vanlig med kynnere så tidlig? Har ikke det enda. Men snakket med en annen gravid i dag som hadde det fra 4 måned

Det er vanlig å få det tidligere når det andre eller tredje mann.
Har hatt kynnere lenge, siden rett etter jul, men ikke så mye som i dag....

ORIGINAL: Emilie3

hvordan leger man merke til kynnere? er dette farlig?

det er som om magen strammer seg, blir hard...
det er livmora som strammer seg øver seg til fødselen...
å er helt normalt...

ORIGINAL: Lisbeth83
å er helt normalt...

akkurat sånn ja.... kommer alltid hvis jeg har stressa litt, spes på jobb, kanskje det var turen i dag som gjorde utslaget, men det kjennes ut som om jeg har hatt en lang kynner siden vi kom hjem.... sukk

Kose deg da Christina Emilie [:D] klem til deg også!

Jeg har hatt kynnere siden uke 16 på begge mine svangerskap. Ikke no farlig sier de. Det er livmora som trekker deg sammen. Øver seg til den store dagen![:-]

Huff ja, lekking... Kommer en nys litt brått på, så kommer det fort noen dråper til meg, men ikke no mere...
Hater å gjøre knipeøvelser.[:@] Er veldig dårlig til det. Er dere flinke?
Inbiller meg at alle andre er så flinke til å gjøre knipeøvelser jeg. Er dere?
Jeg prøver å gjøre det. men...
Også sier jeg til meg selv når jeg står opp om morgenen, at i dag, da skal jeg knipe da.... phø! Prøver å knipe hver gang jeg er sugen på en røyk, men det går ikke det heller.
De sier at det er bare å sette i geng så vil det gå lettere for hver gang. Ha! Jeg synes ikke det jeg! Er tungt og vanskelig! [:'(]

var nettopp ute å redda pusen min jeg...
hørte ett vræl å skraping på vinduet...
var en stygg kattlørve som var slem med min søte Theo[:@]

knipe, knipe... vi kan jo minne hverandre på det når vi er her inne, så er det jo bare å sitte å knipe i vei!!! [:D]

dakkar pusen din!! må gi han en kos fra meg da!! [;)]

rett utfor stuevinduet her så er ikke så rart jeg hørte det...
kose kose pusen...[:D]
han ligger å sover nå...sovepusen min

tror jeg skal gi meg tidlig i kveld.... er trøtt...
har vært våken siden 0600, for da våkna eldstemann og overnattingskompisen hans... gjespe!

GOD NATT!!

hmmm...
ja det var rart

ORIGINAL: katrine35+

å er helt normalt...

akkurat sånn ja.... kommer alltid hvis jeg har stressa litt, spes på jobb, kanskje det var turen i dag som gjorde utslaget, men det kjennes ut som om jeg har hatt en lang kynner siden vi kom hjem.... sukk

jeg lurte på hvordan kynner kjenntes ut sist jeg kom fra jobb!flere ganger når jeg har stressa på jobb blir jeg "trøtt/gangsperr"i magen..er det kynner.men magen blir ikke så hard?har hørt den skal bli kjempe har[8|].plagsomt,men jeg kjenner det hele tiden til jeg får slappet av.

men det er vel ikke bra å ha disse?

hilsen ei som ble litt urolig av å ha funnet ut at hun har hatt kynner ei stund![:D]

[:D]stakkars.godt han fikk komme inn i varmen til mor[:)]

ORIGINAL: katrine35+

Nå spør jeg igjen: Er det noen som vet hvem disse på terminlista??? - SSC, HormonTrollet, Maja26, Steinbukken0301, Lilje74, sarina?? Har prøvd å sende pm til dem, men får ikke svar....

aner ikke,merkelig di ikke svarer på pm da[8|]bør vi kansje ha et opprop??di som ikke melder seg blir slettet fra terminlista ex?blir jo bare kluss med brukernavn som ikke er i bruk[:D]el var jeg streng nå?

Back
Topp