Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koslig tråd :) jeg har akkuart spist taco, j sitter nå litt på facebook og inne her, mens bikkja ligger sammen med meg i stolen :-)Posi10v skrev:
Gleder meg til paradise - hahahhhahaahahaah jada, noe trash må man jo se :-D
Koslig tråd :) jeg har akkuart spist taco, sitter nå litt på facebook og inne her, mens bikkja ligger sammen med meg i stolen :-)Posi10v skrev:

litt-anonym skrev:Koslig tråd :) jeg har akkuart spist taco, j sitter nå litt på facebook og inne her, mens bikkja ligger sammen med meg i stolen :-)Posi10v skrev:
Det hørtes uendelig godt ut
Eldorado skrev:Koslig tråd :) jeg har akkuart spist taco, sitter nå litt på facebook og inne her, mens bikkja ligger sammen med meg i stolen :-)Posi10v skrev:
Hehe, jeg ser ALDRI på paradise, men jeg må jo det nå da, siden jeg kjenner Marius som er med. Gikk i klasse med han på VGS faktisk :) Men at han har blitt homo, det visste jeg ikke. Var bare Bifil på skolen husker jeg;) hihi

Posi10v skrev:litt-anonym skrev:Koslig tråd :) jeg har akkuart spist taco, j sitter nå litt på facebook og inne her, mens bikkja ligger sammen med meg i stolen :-)Posi10v skrev:
Det hørtes uendelig godt ut
Jeg må bare si, at, etter jeg ble gravid kan jeg spise taco hver dag nesten.... Det ER så godt... :-D
jeg blir imponert av hvor mye dere gjør;) hehe, jeg er klar, kvalm å trett og orker egentlig ingen ting...SF100808 skrev:
jeg har vært på jobb, også var jeg å så på broren min som spilte fotball kamp, prinsen ville møte onkelen sin;) og de vant 15-2:D
da vi kom hjem ble det litt mat, og han ville legge seg, så tror han var trett:)
sambo er ute å maler (jeg har dårlig samvittighet, for at jeg ikke hjelper:()
Jeg sitter å hekler jeg, jeg har nemmelig lært megå hekle bestemorruter:D og gleder meg til jeg blir ferdig med et nydelig babyteppe:)![]()
Nå skal jeg ta å ordne mat til meg selv, brødskive med leverpostei, agurk å majones, har fått helt dilla på LEVERPOSTEI