Skravletråd Onsdag

Eldorado

Forumet er livet
Ja, nå setter jeg i gang en skravle tråd jeg, for at vi kan bli litt bedre kjent her inne :) Vi skal jo forhåpentligvis sitte her i laaaaang tid fremover :)

Hva holder dere på med i kveld?

Jeg har akkurat badet trollet mitt, og nå sitter hun å spiser brødskive og ser på TV.
Skal sies at hun snart er like møkkete som før jeg badet henne da :) Det er kose dagen vår i dag. Pappan kjører crosser hver onsdag, så på onsdager koser vi oss litt ekstra, hun og jeg :) :)

Her har Lucas fått badet, nå driver mannen å gir kveldsmat til en aktiv liten krabbat i stolen sin ;)
Ellers har dagen gått ut på å rydde og vaske i hele heimen :D
Enderlig funnet sofan :)

emoticon

Meg og tullemor ser på barnetv og koser oss med sen kyllingmiddag samtidig.
Blir tidlig kveld på oss begge i kveld

her har jeg vært på foreldre konferanse for den eldste, som nett ble 4.. hun fikk masse skryt. på alle med skjemaet har de nesten fylt ut alt helt opp til 5-6 år-- *litt stolt ja*

Så nå er den eldste sovna, og den minste nekter å sove så her er det hyling.
I tillegg har jeg spareribs i den ene ovnen og sjokoladekake i den andre. Jeg har mest lyst på sjokoladekaka da, men den er desverre til i morgen da vi skal feire ei på jobb som har vært der i 15 år..

Jeg har nett lagt lille tulla mi, og inntatt sofaen. Her har jeg store planer om å ligge resten av kvelden. Samboeren har dratt på trening, så eg har fjærnkontrollen helt for meg selv, deilig :)

Koslig tråd :) jeg har akkuart spist taco, sitter nå litt på facebook og inne her, mens bikkja ligger sammen med meg i stolen :-)

Gleder meg til paradise - hahahhhahaahahaah jada, noe trash må man jo se :-D

Posi10v skrev:
Koslig tråd :) jeg har akkuart spist taco, j sitter nå litt på facebook og inne her, mens bikkja ligger sammen med meg i stolen :-) 

Det hørtes uendelig godt ut

Posi10v skrev:
Koslig tråd :) jeg har akkuart spist taco, sitter nå litt på facebook og inne her, mens bikkja ligger sammen med meg i stolen :-)

Hehe, jeg ser ALDRI på paradise, men jeg må jo det nå da, siden jeg kjenner Marius som er med. Gikk i klasse med han på VGS faktisk :) Men at han har blitt homo, det visste jeg ikke. Var bare Bifil på skolen husker jeg;) hihi

Så koselig å bli bedre kjent :)

Her er det snart natta for Jespergutt, han går i 1 klasse..
Ellers jobber mannen overtid i dag, så vi har vært på besøk hos ei venninne som har en gutt i samme klasse som min. så da fikk dem lekt seg litt :)
Nå skal jeg få guttungen i dusjen før det er natta for han. Etter det skal mor innta sofan med tvkos :)

Nuh tar jeg meg en pause, med dagens kopp kaffe - forhåpentligvis våkner jeg til litt da;-) Har vært så ubeskrivelig trøtt i dag, mye på grunn av søvnmangel..
Kvalmen har selvfølgelig nådd nye høyder i dag den også.. 

MEN - jeg klager ikke, er nesten litt "godt" å kjenne på kroppen at ting er som det skal være;-) Nyyyter alt, tenker en del på at dette kanskje er siste gangen... time will show!

Ellers har jeg faktisk vært ganske produktiv i dag, bakt brød og laget fiskegrateng m selvfiska torsk!! Barna og mannen var sååå fornøyde da.. jeg måtte ha en 2-timers dupp etter middagen - men er like trøtt hehe..
Så det ble kako og nystekt brød til kveldsmat for barna! Nå ligger de nydusja i sengene sine og sover - mannen er på fotballtrening og mor sitter planta i sofaen!! Goooodt.... 

her har det nettopp blitt sagt god natt til lillegutten og nå sitter vi på sofaen og koser oss. Jeg er KJEMPE trøtt som hele dagen hver dag.
Og jeg er kjempe sulten men vet ikke helt hva jeg skal spise emoticon

siden det er ganske sp stressende på jobb for tiden, gleder jeg meg enda mere til min nye permisjonen- det er tanken som holder meg voken store deler av dagen. DET ER BARE 8 MÅNEDER IGJEN TIL BEBISEN KOMMER...JUHU!

god kveld jenter

sitter i godstolen go ser tv, Lillegutt er lagt og har forhåpentligvis sovna... Han pleier å skravle og leke og tulle litt før han kapitulerer. Men helt stille nå. 
Jeg er helt utslitt etter en lang og kvalmende dag på jobb. Skikkelig uggen og sliten i dag. Så det skal bli deilig å sløve i sofaen og kanskje slumre litt nå.

litt-anonym skrev:
Posi10v skrev:
Koslig tråd :) jeg har akkuart spist taco, j sitter nå litt på facebook og inne her, mens bikkja ligger sammen med meg i stolen :-) 

Jeg må bare si, at, etter jeg ble gravid kan jeg spise taco hver dag nesten.... Det ER så godt... :-D

Eldorado skrev:
Posi10v skrev:

Hehe, jeg ser ALDRI på paradise, men jeg må jo det nå da, siden jeg kjenner Marius som er med. Gikk i klasse med han på VGS faktisk :) Men at han har blitt homo, det visste jeg ikke. Var bare Bifil på skolen husker jeg;) hihi

Aaaaahahah ja, men han Marius er den som virker mest oppegående da der inne, og så driver han å kliner med de andre guttene, de som liksom skal være SÅÅÅÅÅÅÅ macho!!!! Uff, jaja.. ja dette måå du se, man blir rett å slett hekta, er jo så dårlig at det blir bra emoticon  

Jeg sitter å ler nesten hele tiden, UNDERHOLDNING er det ;) Åsså hu derre Maren da............................................... Jeeeeeez..

Det virker som at det er en del her inne som har barn fra før, koslig :-) 
Gleder meg sånn til januar, håper tiden går fort for oss alle og at alle svangerskap går bra emoticon

jeg blir imponert av hvor mye dere gjør;) hehe, jeg er klar, kvalm å trett og orker egentlig ingen ting...
jeg har vært på jobb, også var jeg å så på broren min som spilte fotball kamp, prinsen ville møte onkelen sin;) og de vant 15-2:D
da vi kom hjem ble det litt mat, og han ville legge seg, så tror han var trett:)
sambo er ute å maler (jeg har dårlig samvittighet, for at jeg ikke hjelper:()

Jeg sitter å hekler jeg, jeg har nemmelig lært megå hekle bestemorruter:D og gleder meg til jeg blir ferdig med et nydelig babyteppe:)emoticon

Nå skal jeg ta å ordne mat til meg selv, brødskive med leverpostei, agurk å majones, har fått helt dilla på LEVERPOSTEIemoticon

Posi10v skrev:
litt-anonym skrev:
Posi10v skrev:

Jeg må bare si, at, etter jeg ble gravid kan jeg spise taco hver dag nesten.... Det ER så godt... :-D

Ja, det er det helt klart. Men jeg vet uansett ikke om man burde ta det som et komplement :p Mye inteligente saker som blir sagt/gjort der inne ja. Hahaha.. ja det er kjempe macho og kline med de andre guttene.. =D

Tror jeg må få med meg epiosoden i dag. Jeg blir så flau emoticon

SF100808 skrev:
jeg blir imponert av hvor mye dere gjør;) hehe, jeg er klar, kvalm å trett og orker egentlig ingen ting...
jeg har vært på jobb, også var jeg å så på broren min som spilte fotball kamp, prinsen ville møte onkelen sin;) og de vant 15-2:D
da vi kom hjem ble det litt mat, og han ville legge seg, så tror han var trett:)
sambo er ute å maler (jeg har dårlig samvittighet, for at jeg ikke hjelper:()

Jeg sitter å hekler jeg, jeg har nemmelig lært megå hekle bestemorruter:D og gleder meg til jeg blir ferdig med et nydelig babyteppe:)emoticon

Nå skal jeg ta å ordne mat til meg selv, brødskive med leverpostei, agurk å majones, har fått helt dilla på LEVERPOSTEIemoticon

Åååååh... Nå fikk jeg inspirasjon.. TAKK! Jeg heklet babyteppe til vårt første barn.. Men så da jeg ble gravig med nr 2, så... Glemte jeg det litt, eller jeg starta så bra, med et nydelig lysegrønt teppe.. Men det ble aldri ferdig.. (Gjett om jeg har litt dårlig samvittighet..)  Men nå har jeg jo muligheten igjen! Jaggu, jeg tror jeg har det liggende her et eller annet sted.. Er godt å ha noe å holde på med, som har med babyen å gjøre ja...

Ja jeg er ikke den som gjør mye da.. Jeg er sykemeldt pga sykdom, så jeg er ikke den mest aktive, det aktive jeg gjør om dagene er å gå tur med bikkjene, ta ut av oppvaskmaskina og litt annet husarbeid ;-)

har lysst, har ikke lysst, har lysst, har ikke lysst til å lære meg å hekle :)

Det virker som myyye arbeid, ikke har jeg så mye tolmodighet heller emoticon

Back
Topp